آلومینیوم و مس

پوئرتو دو مخیلونه س یک بارانداز کنسانتره مس می سازد

پوئرتو دو مخیلونه س یک بارانداز کنسانتره مس می سازد
خبرگزاری تخصصی معدن- گزارش می شود که اپراتور پایانه بندری حمل عمده مخیلونه س در منطقه دوی شمال شیلی، پوئرتو دو مخیلونه س انتظار دارد یک بارانداز کنسانتره مس جدید را تا اکتبر سال ۲۰۱۳ راه اندازی کند.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری تخصصی معدن- گزارش می شود که اپراتور پایانه بندری حمل عمده مخیلونه س در منطقه دوی شمال شیلی، پوئرتو دو مخیلونه س انتظار دارد یک بارانداز کنسانتره مس جدید را تا اکتبر سال 2013 راه اندازی کند.
به گزارش معدن نیوز ؛ این اپراتور قصد دارد با 50 میلیون دلار سرمایه گذاری بارانداز جدید را احداث کند. این بارانداز در قسمت بارانداز شماره دوی پایانه ایجاد خواهد شد و در حال حاضر فقط برای جابجایی اسید سولفوریک مورد نیاز برای عملیاتهای معدنکاری منطقه به کار می رود. بارانداز شماره یک هم اکنون برای جابجایی کنسانتره های مس و دیگر فلزات مورد استفاده است. قرار است ساخت بارانداز مزبور در فصل نخست سال 2012 آغاز شود و انتظار می رود که با راه اندازی آن جابجایی کنسانتره مس در منطقه افزایش یابد. سخنگوی شرکت مذکور گفت که افزایش پروژه های مس در منطقه، همراه با پایان یافتن عمر مفید عملیاتهای اکسیده مس که باید تبدیل به عملیاتهای سولفیده بشوند، میزان تولید کنسانتره مس شیلی را تا سال 2014 به حدود 4.7 میلیون تن در سال خواهد رساند که 1.5 میلیون تن آن در منطقه دو تولید خواهد شد. این شرکت قبلاً مطالعات مهندسی پایه برای این پروژه را به انجام رسانده و بررسی های زیست محیطی پروژه را نیز به وزارت محیط زیست تحویل داده است. این بارانداز ظرفیت جابجایی 2.2 میلیون تن کنسانتره های معدنی در سال را خواهد داشت.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد