سیمان و مصالح

خبر ناخوش از قیمت و اولتیماتوم دبیر انجمن صنفی سیمان به مدیران

خبر ناخوش از قیمت و اولتیماتوم دبیر انجمن صنفی سیمان به مدیران
پایگاه خبری معدن نیوز - دبیر انجمن صنفی سیمان از بازگشت تخفیف به بازار و تعویق افزایش قیمت این محصول و اولتیماتوم به مدیران عامل شرکت ها خبر داد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز عبدالرضا شیخان درباره عدم رعایت تخفیف در فروش زمستانی سیمان به ایسنا گفت: با تمام تلاش‌هایی که انجام و گزارش‌هایی که از بازار سیمان تهیه شد هنوز بستر لازم برای برگرداندن قیمت سیمان به نرخ‌های مصوب سال 93 فراهم نشده است.

وی افزود: با وجود اینکه در مقطعی به طور امیدوارکننده تخفیف‌ها در عرضه سیمان توسط کارخانه‌ها حذف شده بود اما مجددا با وضعیتی که در زمستان به وجود آمد و رکود ساخت و ساز موجب کاهش تقاضا شد، کارخانه‌ها از بهمن‌ماه تخفیفات را بازگرداندند.

شیخان گفت: امیدواریم بتوانیم تا پایان سال مدیران عامل صنعت سیمان را قانع کنیم که دیگر نیازی به تخفیفات نیست . البته تا این هفته به آنها اولتیماتوم دادیم تخفیفات خود را حذف کنند که روند قیمت‌گذاری را بتوانیم به شکل مرغوب‌تری پیگیری کنیم.

وی با اشاره به وضعیت تولید سیمان تا انتهای سال با تایید اظهارات وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تاکنون حدود 58 میلیون تن سیمان تولید شده که پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال به 60 میلیون تن برسد که البته نسبت به سال گذشته کاهش دارد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد