اخبار استان ها

افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های خانواده بزرگ ذوب آهن

افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های خانواده بزرگ ذوب آهن
پایگاه خبری معدن نیوز- نمایشگاه توانمندی‌های خانواده بزرگ ذوب‌ آهن اصفهان ۱۷ بهمن ماه با حضور احمد صادقی مدیرعامل و جمعی از مسئولان شرکت در مجموعه شفق افتتاح شد و تا ۲۰ بهمن ماه پذیرای همکاران گرامی و سایر شهروندان است .
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز- نمایشگاه توانمندی‌های خانواده بزرگ ذوب‌ آهن اصفهان 17 بهمن ماه با حضور احمد صادقی مدیرعامل و جمعی از مسئولان شرکت در مجموعه شفق افتتاح شد و تا 20 بهمن ماه پذیرای همکاران گرامی و سایر شهروندان است .
به گزارش پایگاه خبری معدن نیوز، توانمندی‌ها و دستاوردهای ذوب آهن اصفهان در مباحث تولید ،‌ محیط زیست،‌ فرهنگی ، اجتماعی ، ‌ورزشی و همچنین دستاوردهای کانون خیرین فرهنگی بانوان شرکت و ... در 26 غرفه این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 2 هزار متر مربع توسط 150 نفر غرفه دار از اعضای خانواده بزرگ این شرکت ارائه شد.
در کنار نمایشگاه مذکور، جشن انقلاب نیز همراه با برنامه های متنوع فرهنگی ،‌هنری و مسابقات مختلف برگزار و در پایان علاوه بر اهدای جوایز مختلف ،‌ به قید قرعه جایزه ویژه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس نیز به یک خانواده ذوب آهنی اهدا شد .
از جمله غرفه های این نمایشگاه می‌توان به غرفه بهره برداری ، مهندسی و ساخت ،‌ ایمنی ، ‌بهداشت و محیط زیست ، بیمارستان شهید مطهری ، باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن ، خدمات و امور اجتماعی ، حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان ،‌ صنایع دستی ، صنایع غذایی ،‌ هنرهای تجسمی ، غرفه کودک ،‌ علوم پایه ، زبان و کامپیوتر ، کانون خیرین فرهنگی آقایان ذوب آهن و ... اشاره کرد .




   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد