صنایع معدنی

در 9 ماهه سال جاری انجام شد:

رشد ۴۷ درصدی فروش مجتمع سنگ آهک پیربکران

رشد ۴۷ درصدی فروش مجتمع سنگ آهک پیربکران
پایگاه خبری معدن نیوز- فروش محصولات ریزدانه مجتمع سنگ آهک پیربکران به شرکت ها و مشتریان متفرقه در ۹ ماه سال گذشته ۸۸ هزار و ۷۸۴ تن بوده که نسبت به مدت زمان مشابه در سال جاری با رشد ۴۷ درصدی این رقم به ۱۳۰ هزار و ۹۳۵ تن افزایش یافته است.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز- فروش محصولات ریزدانه مجتمع سنگ آهک پیربکران به شرکت ها و مشتریان متفرقه در 9 ماه سال گذشته 88 هزار و 784 تن بوده که نسبت به مدت زمان مشابه در سال جاری با رشد 47 درصدی این رقم به 130 هزار و 935 تن افزایش یافته است.
به گزارش پایگاه خبری معدن نیوز، احمد رادفر؛ مدیر مجتمع سنگ آهک پیربکران با بیان این مطلب گفت: با توجه به مشکلات صنعت سیمان، رکود طرح های عمرانی و مشکلات کشورهای همسایه به عنوان بازار هدف محصولات فولادی و سیمان کارخانه های سیمان ذوب آهن اصفهان در سال های اخیر با تمام ظرفیت خود کار نکرده اند، بنابراین با گسترش کمیته بازاریابی و فروش با دیگر شرکت های منطقه که نیاز به سنگ آهک دانه بندی شده دارند وارد مذاکره شده و در این زمینه بسیار موفق عمل کرده ایم که رشد 47 درصدی فروش ماده معدنی به شرکت های یاد شده خود گویای موفقت این مجتمع در بخش فروش و بازاربابی است و البته تلاش در این زمینه ادامه خواهد یافت.
وی افزود: مجتمع سنگ آهک پیربکران در منطقه ای قرار گرفته که معادن خصوصی زیادی در آن فعالیت می کنند و به هر طریق اقدام به فروش محصول می کنند و این رقابت کار ما را دو چندان سخت تر کردند.
رادفر خاطر نشان کرد: فروش ماده معدنی در آذرماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته با وجود رکود بازار کسب و کار 3.6 درصد رشد داشته است.
مدیر مجتمع سنگ آهک پیربکران خاطر نشان کرد: این مجتمع در آذر ماه سال گذشته 43 هزار و 719 تن سنگ آهک دانه بندی شده فروخته و با توجه به فروش 45 هزار و 311 تن در آذرماه سال جاری شاهد رشد 3.6 درصدی فروش بوده‌ایم.
وی تصریح کرد: امیدواریم با به ثمر نشستن تلاش های دولت جهت ایجاد رونق اقتصادی و فعال شدن طرح های عمرانی و ایجاد ثبات در کشورهای منطقه، شاهد بهبود فروش در این مجتمع صنعتی و معدنی باشیم.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد