صنایع معدنی

ایجاد ۶۵۵ فرصت شغلی در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس

ایجاد ۶۵۵ فرصت شغلی در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس
پایگاه خبری معدن نیوز - مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس اعلام کرد: در ۸ ماه منتهی به پایان آبان ماه امسال برای ۶۵۵ نفر از افراد بومی و غیربومی این منطقه اشتغال جدید ایجاد شد.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز - مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس اعلام کرد: در 8 ماه منتهی به پایان آبان ماه امسال برای 655 نفر از افراد بومی و غیربومی این منطقه اشتغال جدید ایجاد شد.
به گزارش پایگاه خبری معدن نیوز، حسن خلج طهرانی افزود: در حال حاضربیش از 10 هزار و 300 نفر در 99 شرکت ها وپیمانکاران فعال مستقر در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس مشغول به کار هستند.
وی ادامه داد: با تدابیر اندیشیده شده و همچنین برگزاری دوره های آموزشی برای نیروهای کاری در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در سال جاری حوادثی در بخش کارگری رخ نداد و در هشت ماه مورد گزارش، حوادث منجر به فوت برابر با صفر بود.
خلج طهرانی درخصوص میزان تخلیه و بارگیری مواد معدنی در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس گفت: در 8 ماه منتهی به پایان آبان امسال جمع کل تخلیه و بارگیری مواد معدنی شامل 40 فروند کشتی به وزن بیش از 2 میلیون و 519 هزار تن بود که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از 22 درصد رشد برخوردار شد.
منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی وفلزی خلیج فارس از شرکت های تابعه ایمیدرو است که درکیلومتر 13 بزرگراه شهیدرجایی درغرب بندرعباس واقع شده است.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد