رویدادها و گزارش های ویژه

حضور شرکت مس در دوازدهمین نمایشگاه ایران کان مین

حضور شرکت مس در دوازدهمین نمایشگاه ایران کان مین
پایگاه خبری معدن نیوز- شرکت ملی صنایع مس ایران در دوازدهمین نمایشگاه «ایران کان مین» که هر ۲ سال یک‌بار با همکاری شرکت ایمگ آلمان برگزار می‌شود ، حضور می‌یابد.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز- شرکت ملی صنایع مس ایران در دوازدهمین نمایشگاه «ایران کان مین» که هر 2 سال یک‌بار با همکاری شرکت ایمگ آلمان برگزار می‌شود ، حضور می‌یابد.
به گزارش پایگاه خبری معدن نیوز به نقل از مس پرس، دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی و چهارمین کنگره جهانی «ایران کان مین 2016» در روز شنبه پانزدهم آبان‌ماه ساعت 10 صبح در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح می‌شود.
بر اساس این گزارش، دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی و چهارمین کنگره جهانی معدن میزبان 13 کشور بزرگ معدنی از نقاط مختلف جهان است و شعار نمایشگاه این دوره با توجه به فضای ایجاد شده در پسا برجام به «ایران بهشت سرمایه‌گذاران معدن» اختصاص داده است.
در این نمایشگاه که فرصتی برای مذاکره شرکت‌های داخلی و خارجی در فضا پسابرجام است، 300 شرکت داخلی و خارجی به‌منظور توسعه فعالیت‌های معدنی و آشنایی با آخرین دستاوردهای روز دنیا در حوزه معدن شرکت می‌کنند.
شایان ذکر است، دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی و چهارمین کنگره جهانی معدن از تاریخ 15 لغایت 18 آبان‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد