رویدادها و گزارش های ویژه

با همکاری خانه‌ معدن ایران و سازمان نظام مهندسی معدن

نمایشگاه ایران «کان‏مین» برگزار می‌شود

نمایشگاه ایران «کان‏مین» برگزار می‌شود
پایگاه خبری معدن نیوز - خانه‌ معدن ایران و سازمان نظام مهندسی معدن ایران در تعاملی سازنده و با رویکرد تجمیع رویدادهای مهم معدنی در نظر دارند، دوازدهمین نمایشگاه بین‏المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین‏آلات، تجهیزات و صنایع وابسته – ایران کان‏مین ۲۰۱۶ را برگزار کند.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز - خانه‌ معدن ایران و سازمان نظام مهندسی معدن ایران در تعاملی سازنده و با رویکرد تجمیع رویدادهای مهم معدنی در نظر دارند، دوازدهمین نمایشگاه بین‏المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین‏آلات، تجهیزات و صنایع وابسته – ایران کان‏مین 2016 را برگزار کند.
به گزارش پایگاه خبری معدن نیوز، بر این اساس این نمایشگاه با حضور بیش از 190 شرکت خارجی و 130 شرکت داخلی و همزمان با برگزاری "چهارمین کنگره بین‏المللی معدن و صنایع معدنی ایران" و " ششمین کنفرانس مهندسی معدن ایران" که توسط خانه‌ معدن ایران و انجمن مهندسی معدن ایران برگزار می‌شود، در روزهای 15 الی 18 آبان ماه سال 1395 در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.
این رویداد که از مزیت حضور متخصصان، مدیران و کارشناسان بخش‌های دولتی و خصوصی، اساتید و پژوهشگران و نخبگان علمی و دانشگاهی داخلی و خارجی مرتبط با معدن و صنایع معدنی بهره‌مند خواهد بود، فرصت ارزشمندی است تا فعالان و افراد علاقه‌مند به فعالیت یا سرمایه‌گذاری در بخش با ظرفیت‌های علمی کشور و روند پیشرفت‌های علمی و فناوریک در صنعت معدنکاری جهان آشنا شوند و در تعامل با یکدیگر و انتقال تجربیات، ابتکارات، و نوآوری‌ها زمینه‌ همکاری و هم‌افزایی در فعالیت‌های آینده را فراهم کنند.
مراسم افتتاحیه نمایشگاه ایران کانمین-2016، روز شنبه مورخ 15 آبان 1395، ساعت 9: 30 صبح در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران سالن‌های 8- 9، 10-11و 27 با حضور محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار خواهد شد.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد