آلومینیوم و مس

قدردانی مدیرعامل شرکت مس از افتخارآفرینی تیم ملی فوتسال

قدردانی مدیرعامل شرکت مس از افتخارآفرینی تیم ملی فوتسال
پایگاه خبری معدن نیوز- مدیرعامل شرکت مس به همراه جمعی از مدیران شرکت از محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال و علیرضا صمیمی دروازه بان تیم ملی فوتسال، که عضو باشگاه فوتسال سونگون نیز است، تقدیر کردند.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز- مدیرعامل شرکت مس به همراه جمعی از مدیران شرکت از محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال و علیرضا صمیمی دروازه بان تیم ملی فوتسال، که عضو باشگاه فوتسال سونگون نیز است، تقدیر کردند.
به گزارش پایگاه خبری معدن نیوز مس پرس، احمد مرادعلیزاده، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس، طی سخنانی با ابراز خرسندی از اینکه صنعت مس در ایفای مسئولیت‌های ورزشی کشور نقش به‌سزایی دارد، گفت: شرکت مس تلاش کرده است که در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود ورزش‌های همگانی و ورزش‌‌های حرفه‌ای را در استان‌های کرمان و آذربایجان توسعه دهد.
مدیرعامل شرکت مس با تأکید بر اینکه اثرات این رویکرد حمایتی از ورزش در سطح ملی خود را نشان داده است، گفت: درحال‌حاضر صنعت مس در 5 باشگاه در سطح شهرستان‌های ورزقان، رفسنجان، شهربابک، کرمان و سیرجان فعالیت حرفه‌ای دارد و تلاش دارد تا رویکرد حمایتی خود را با حفظ منافع کلی سازمان و سهامداران توسعه دهد.
مرادعیزاده با اشاره به انتقاداتی که به صنعت مس در خصوص ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و حمایت از ورزش می‌شود، گفت: این موضوع جزو مسئولیت‌های اساسی شرکت مس است که با توسعه ورزش و توسعه زیرساخت‌های مربوط به ورزش همگانی و حرفه‌ای به افزایش نشاط جامعه کمک کند و شرایط لازم را برای ارتقای سطح سلامت روحی و جسمی مردمی که تحت تأثیر صنعت مس هستند فراهم کند.
مدیرعامل شرکت مس با بیان اینکه گسترش روحیه کار گروهی نه ‌تنها در ورزش، بلکه در مدیریت سازمان‌ها باعث پیشرفت می‌شود، افزود: افتخارآفرینی تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی 2016 کلمبیا مدیون گسترش این روحیه بود و اگر در ورزشی مثل فوتسال توانستیم مقام سوم جهان را کسب کنیم، به اعتبار یک کار تیمی بود که مجموعه یک تیم از سرمربی گرفته تا بازیکنان و کادرفنی در آن مؤثر بودند.
وی ابراز امیدواری کرد که روحیه کار قدرتمند گروهی در سایر ورزش‌های حرفه‌ای نیز گسترش پیدا کند تا در آینده نزدیک شاهد افتخارآفرینی بیشتر تیم‌های ایرانی در سطح جهانی باشیم.
همچنین مرتضی دلاوری پاریزی، مشاور فرهنگی مدیرعامل، به بیان اهمیت موفقیت فوتسال در جام‌جهانی 2016 پرداخت و گفت: همیشه یکی از انتقاداتی که مطرح می‌شود این است که ایرانی‌ها در ورزش‌های انفرادی نسبت به ورزش‌های تیمی موفق‌ترند، ولی کسب مقام سومی تیم ملی فوتسال نشان داد که ایرانی‌ها در کار تیمی نیز می‌توانند موفق باشند.
مدیر گروه فرهنگی و اجتماعی شرکت مس با تأکید بر اینکه درحال‌حاضر صنعت مس متولی چند باشگاه ورزشی است و از ورزش کشور حمایت می‌کند، گفت: افتخارآفرینی تیم ملی فوتسال در جام جهانی فرصتی شد تا از محمد ناظم‌الشریعه، سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال و علیرضا صمیمی، گلر تیم ملی و تیم فوتسال مس سونگون، قدردانی به عمل آوریم و مطمئنیم که اثر این درخشش در سایر حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی خود را نشان خواهد داد و بر خودباوری جوانان تاثیر مثبت خواهد داشت.
وی با تجلیل از افتخارآفرینی اعضای خانواده ورزش مس در سطوح ملی و بین‌المللی، از ورزشکارانی همچون پیمان نصیری، زهرا نعمتی و تعدادی دیگر از ورزشکاران صنعت مس یاد کرد و افزود: اگرچه قبل از اعزام تیم‌های پارالمپیک، شرکت مس از کلیه شرکت‌کنندگان کرمانی این مسابقات حمایت کرد؛ اما انشاءالله در نخستین فرصت از مدال آوران این مسابقات در مناطق ذینفع به طور جداگانه تجلیل خواهد شد.
همچنین در بخشی دیگری از این جلسه محمد ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال، با ابراز خرسندی و خوشحالی از حمایت شرکت مس از ورزش‌های حرفه‌ای، گفت: اگر حمایت‌ شرکت‌هایی همچون صنعت مس از فوتسال کشور نبود، نمی‌توانستیم بازیکنان حرفه‌ای همچون علی‌رضا صمیمی، گلر تیم ملی را پرورش دهیم.
وی با بیان اینکه مجموعه ورزشی کشور قدردان زحمات و حمایت‌های صنعت مس کشور از ورزش‌های حرفه‌ای به‌خصوص فوتسال هستند، اظهارکرد: امیدوارم با حمایت‌های شرکت مس رشته‌های ورزشی توسعه پیدا کنند و بازیکنان حرفه‌ای بیشتری پرورش یابند تا در آینده شاهد درخشش بیشتر تیم‌های ورزشی در سطح ملی و جهانی باشیم.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد