آلومینیوم و مس

اشتغال ۳۵۰۰ نفر در مجتمع مس سونگون

اشتغال ۳۵۰۰  نفر در مجتمع مس سونگون
پایگاه خبری معدن نیوز- مدیرعامل شرکت مس آذربایجان گفت: ۳۵۰۰ نفر در مجتمع مس سونگون برای تولید سالانه ۳۰۰ هزار تن کنسانتره مس در مجتمع معدنی مس سونگون به صورت مستقیم فعالیت می‌کنند.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز- مدیرعامل شرکت مس آذربایجان گفت: 3500 نفر در مجتمع مس سونگون برای تولید سالانه 300 هزار تن کنسانتره مس در مجتمع معدنی مس سونگون به صورت مستقیم فعالیت می‌کنند.
به گزارش پایگاه خبری معدن نیوز، محمد حاجی‌آقازاده با اشاره به طرح‌های توسعه مس سونگون و تولید شمش مس در مجتمع مس سونگون گفت: اجرایی شدن این طرح‌ها منوط به وجود 800 هزار تن کنسانتره مس در شهرستان است.
وی افزود: با توجه به تولید سالانه 300 هزار تن کنسانتره در سونگون برای تامین مقدار کنسانتره مورد نیاز باقی مانده اکتشافات خود را در منطقه با هدف شناسایی معادن جدید آغاز کرده‌ایم.
مدیرعامل شرکت مس آذربایجان با تاکید بر اینکه رفع مسائل شهرستان جزو دغدغه‌های شرکت مس آذربایجان است، اظهار کرد: مجتمع معدنی مس سونگون در حد امکانات خود به مسائل شهرستان ورزقان توجه می‌کند و اقداماتی در این راستا انجام داده است.
وی تصریح کرد: احداث بزرگراه خواجه - ورزقان با اعتباری نزدیک به 300 میلیون دلار و انتقال دفتر باشگاه فرهنگی و ورزشی مس سونگون به ورزقان و خدمات این باشگاه از جمله این اقدامات است.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد