سایر

نشست صمیمی وزیر صنایع و معادن با اصحاب رسانه در آستانه دهه مبارک فجر

نشست صمیمی وزیر صنایع و معادن با اصحاب رسانه در آستانه دهه مبارک فجر
خبرگزاری معدن- همزمان با آغاز ایام ا... دهه فجر، وزیر صنایع و معادن به همراه تعدادی از معاونین و مشاورین و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به منظور تجلیل از فعالیت اصحاب رسانه، در ضیافت شامی با حضور اهالی رسانه و خبرنگاران حوزه صنعت و معدن حضور یافت.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری معدن- همزمان با آغاز ایام ا... دهه فجر، وزیر صنایع و معادن به همراه تعدادی از معاونین و مشاورین  و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به منظور تجلیل از فعالیت اصحاب رسانه، در ضیافت شامی با حضور اهالی رسانه و خبرنگاران  حوزه صنعت و معدن حضور یافت.
به گزارش معدن نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت صنایع و معادن، در این نشست صمیمی که یکشنبه شب در مجمتع آموزشی رفاهی بانک صنعت و معدن  برگزارشد، مهندس علی اکبر محرابیان با تقدیر از زحمات خبرنگاران حوزه صنعت و معدن گفت: بخشی عظیمی از موفقیت ها و افتخارات ایجاد شده در بخش صنعت و معدن کشور مرهون حمایت و تلاش اصحاب رسانه بوده است.
وزیر صنایع و معادن ،‌اطلاع رسانی خوب و نقد سازنده را در شکوفایی اقتصاد کشور بخصوص بخش صنعت و معدن بسیار مهم و موثر توصیف کرد و با اشاره به حمایت این وزارتخانه از خبرنگاران و رسانه های کشور ،گفت: بر غم کم لطفی برخی رسانه ها ، این وزارتخانه تا کنون  هیچ شکایتی از رسانه ها نکرده وهمواره پشتیبان خبرنگاران بخش صنعت ومعدن بوده است
وزیر صنایع و معادن با تاکید بر اینکه مسائل ملی نقطه وفاق و مشترک  همه افراد جامعه  است بنابراین همه باید در  هر جایگاهی  که حضور دارند، پاسخگو باشند،‌ خاطر نشان کرد : نباید مسئولیت خود را در برابر یکدیگر فراموش کنیم.
وزیر صنایع و معادن  تصریح کرد: کشورهایی که در حوزه رسانه  خوب کار کردند توانستند در حوزه تولید نیز نتایج خوبی کسب کنند.
محرابیان در پایان خطاب به خبرنگاران حاضر گفت: سال آینده سالی سرشار از راه اندازی  طرح‌ها  و پروژه های جدید در صنعت و معدن کشور خواهد بود.
بنا بر این گزارش، در این مراسم مهندس پیشرو مدیرعامل بانک صنعت و معدن نیز ضمن ارائه گزارش کوتاهی از آخرین تلاش ها و اقدامات این بانک در راستای حمایت از تولید، اعلام کرد که همزمان با ایام ا... دهه فجر ده شعبه جدید این بانک در سراسر کشور افتتاح خواهد شد.
وی همچنین گفت : به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، نام مجمتع آموزشی رفاهی بانک صنعت و معدن  نیز به مجتمع آموزشی ورفاهی "فجر " تغییر نام یافت.
در این مراسم همچنین، خبرنگاران به طور چهره به چهره و صمیمانه با وزیر، معاونان و مشاوران وزارت صنایع و معادن به گفتگو نشستند و دیدگاههای خود را بیان کردند.
 


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد