آلومینیوم و مس

استاندار کرمان تاکید کرد

شرایط خوب فروش در شرکت ملی مس

شرایط خوب فروش در شرکت ملی مس
پایگاه خبری معدن نیوز- شرکت ملی صنایع مس ایران، امروز شرایط بسیار خوبی در زمینه فروش، مبادله پول، کاهش هزینه‌های بانکی و انعقاد قرارداد با شرکت‌های خارجی معتبر و انتقال فناوری دارد.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز- شرکت ملی صنایع مس ایران، امروز شرایط بسیار خوبی در زمینه فروش، مبادله پول، کاهش هزینه‌های بانکی و انعقاد قرارداد با شرکت‌های خارجی معتبر و انتقال فناوری دارد.
به گزارش پایگاه خبری معدن نیوز به نقل از مس پرس، علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان با بیان این مطلب در دیدار مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با آیت‌الله سید یحیی جعفری نماینده ولی فقیه در استان کرمان افزود: از چهار شرکت استانی خواسته‌ایم تا تاثیرات برجام را بر مجموعه خود به صورت کتبی اعلام کنند.
وی بیان کرد: شرکت مس ایران که در فهرست تحریم بود با اجرای برجام از فهرست تحریم خارج شد.
استاندار کرمان تصریح کرد: این شرکت قبل از برجام در فروش محصولات با مشکل جدی و با 60 هزار تن کالای انباشته شده مواجه بود.
وی گفت: اما امروز شرایط بسیار خوبی در زمینه فروش، مبادله پول، کاهش هزینه‌های بانکی و انعقاد قرارداد با شرکت‌های خارجی معتبر و انتقال فناوری دارد.
وی گفت: شرکت گل گهر سیرجان اعلام کرد پس از برجام قراردادی به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون یورو با یکی از شرکت‌های ایتالیایی منعقد کرده و همچنین مناقصه‌ای به ارزش یک میلیارد و 800 میلیون یورو با حضور شرکت‌های اروپایی برگزار می‌کند.
رزم حسینی بیان کرد: گروه صنعتی کرمان خودرو با بدهی 6 هزار میلیارد ریال و تولید 30 هزار دستگاه خودرو در سال و پرسنل 1500 نفری قبل از برجام فعالیت می‌کرد.
وی گفت: امروز شرکت کرمان خودرو تمامی بدهی‌های خود را پرداخت و برای اجرای کارخانه جدید خودرو‌سازی اقدام کرده که تولیدات شرکت تا پایان سال به 110 هزار خودرو افزایش پیدا می‌کند.
وی افزود: شرکت پتروشیمی فجر کرمان قبل از برجام هیچ موفقیتی در مذاکره با شرکت‌های خارجی نداشت اما بعد از برجام با 8 شرکت خارجی قرارداد منعقد کرده است.
استاندار کرمان تاکید کرد: رتبه کسب و کار استان کرمان از رتبه 24 به رتبه پنجم یا ششم رسیده است.
وی با اشاره به سفر اردیبهشت ماه امسال ریاست جمهوری به استان کرمان گفت: این دولت در حوزه آب فکر واقعی و اساسی برای استان کرمان کرد و خط انتقال آب به شمال و جنوب استان کرمان به تصویب رسید.
رزم حسینی افزود: در حوزه سلامت قرارداد ساخت بیمارستان 700 تختخوابی در شهر کرمان منعقد شد و 15 درصد تخت‌های بیمارستانی در استان کرمان افزایش یافته است و امروز همه مردم استان کرمان زیرپوشش بیمه هستند.
وی تصریح کرد: استان کرمان را با 200 میلیارد ریال بدهی و 4 هزار میلیارد ریال بدهی به پیمانکاران و دستگاه‌های دولتی تحویل گرفتیم.
وی گفت: سال 92 تعداد 7 هزار گردشگر خارجی در استان داشتیم که این رقم در 4 ماه نخست امسال به 16 هزار نفر رسیده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال به 30 هزار نفر برسد.
استاندار کرمان افزود: وحدت و همدلی در شورای تامین، نمایندگان و مسئولان و وحدت سیاسی در سراسر استان کرمان وجود دارد و استان در امنیت کامل به سر می‌برد.
وی گفت: استان کرمان در افزایش اختیارات و رفع قوانین مزاحم پیشگام و پیشتاز بوده است تا مردم به رفاه دست پیدا کنند.
وی با بیان اینکه فرهنگ اقتصادی باید توسط روحانیت و ائمه جمعه گسترش پیدا کند، افزود: می‌خواهیم الگویی در اقتصاد مقاومتی بسازیم که سبک جدیدی از مدیریت در کشور باشد.
رزم حسینی بیان کرد: ما به دنبال مدیریت جهادی به جای مدیریت جناحی هستیم و از همه نیروهای وفادار به نظام جمهوری اسلامی در استان کرمان استفاده کرده‌ایم.
وی با اشاره به اینکه کرمان، استان پایلوت اقتصاد مقاومتی در کشور است گفت: تاکنون 12 موسسه بزرگ اقتصادی مسئولیت اداره هشت منطقه اقتصادی استان کرمان را در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی بر عهده گرفته‌اند.
استاندار کرمان افزود: سعی خواهیم کرد کارنامه خوبی در بضاعت استان در پایان امسال که به نام اقتصاد مقاومتی است، ارائه کنیم.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد