سیمان و مصالح

کارشناس معادن غیر فلزی ایمیدرو در گفت‌وگو با معدن نیوز مطرح کرد:

افزایش مشتریان سیمان با تولید کیفی

افزایش مشتریان سیمان با تولید کیفی
پایگاه خبری معدن نیوز - کارشناس معادن غیر فلزی ایمیدرو گفت: اگر پروژه‌های عمرانی در ایران آغاز شود امید می‌رود که دیگر حتی مازاد تولید سیمان هم نداشته باشیم.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز - کارشناس معادن غیر فلزی ایمیدرو گفت: اگر پروژه‌های عمرانی در ایران آغاز شود امید می‌رود که دیگر حتی مازاد تولید سیمان هم نداشته باشیم.
عباس شرفی در گفت‌وگو با پایگاه خبری معدن نیوز بیان کرد: الته قدیمی بودن فناوری‌های نوین تاثیر فراوانی بر کاهش میزان تولید می‌گذارد که امیدواریم با به کارگیری فناوری‌های پیشرفته در تولید سیمان کالای با کیفیتی تولید شود.
وی افزود: در مدتی که تحریم‌ها برداشته شده تعداد زیادی از سرمایه‌گذاران در پروژه‌های سدسازی، ساخت‌وسازها، فولاد جنوب یا طرح صنایع انرژی بر، در بندر عباس و سیستان و بلوچستان ترغیب به سرمایه‌گذاری شده اند، بنابراین با اجرایی شدن این پروژها دیگر مازاد سیمان باقی نمی‌ماند.
شرفی تاکید کرد: در بخش صادرات نیز هزینه هایی مانند حمل‌ونقل و دپوی محصولات در بنادر وجود دارد که این موارد هزینه هایی را بر صادرکنندگان تحمیل می‌کند.
کارشناس معادن غیر فلزی ایمیدرو خاطر نشان کرد: بنابراین اگر سیمان تولیدی در پروژه‌های عمرانی صرف شود به طور قطع وضعیت بهتر خواهد بود.
وی تاکید کرد: بنابراین یکی از بهترین راهکارها برای افزایش میزان تولید سیمان در کشور و افزایش انگیزه تولید کنندگان، تحقق پیدا کردن پروژه‌های عمرانی و افزایش ساخت‌وساز در کشور است.
شرفی عنوان کرد: هر اندازه برای تولید سیمان از دستگاه‌های با فناوری پیشرفته استفاده شود به همان نسبت محصولات بهتری تولید می‌شود در نتیجه میزان مشتریان در داخل و خارج از کشور افزایش می‌یابد و این گونه صنعت سیمان از بحران خارج می‌شود.
وی تاکید کرد: مسوولان باید تلاش کنند پروژه‌های عمرانی را از رکود خارج کنند تا اینگونه صنعت سیمان جانی دوباره گیرد.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد