فولاد و آهن

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد خبر داد:

ممنوعیت صدور مجوز ساخت فولاد و صنایع آبخواه در یزد

ممنوعیت صدور مجوز ساخت فولاد و صنایع آبخواه در یزد
پایگاه خبری معدن نیوز- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد گفت: در شرایط کم آبی فعلی، مجوز ساخت فولاد و صنایع آبخواه در استان یزد توجیه ندارد ولی صنایع و واحدهای تولیدی که پیشتر فعال بوده اند به حال خود رها نمی شوند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، علی زینی وند روز، چهارشنبه در بازدید از شرکت مجتمع فولاد اردکان و طرح های آن افزود: هیچ سرمایه ملی و استانی نباید معطل بماند باید در کوتاه ترین زمان ممکن در مسیر توسعه و ایجاد اشتغال در استان تعیین تکلیف شود.
زینی وند خاطرنشان کرد: در دولت تدبیر و امید سیاست و راهبرد اصلی دولت حمایت از بخش خصوصی است و این مهم را با جدیت در استان دنبال خواهیم کرد.
شرکت مجتمع فولاد اردکان در مساحت 3000 هکتار به تولید فولاد، آهن اسفنجی و محصولات وابسته به فولاد می پردازد و درحال حاضر نزدیک به 300 نفر در این شرکت اشتغال دارند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، به همراه سیدکمال الدین نورالدینی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری، هادی مقیمی فرماندار شهرستان اردکان و جمعی از مسئولان استان از شرکت مجتمع فولاد اردکان و شرکت آهن و فولاد ارفع بازدید کردند.
مرکز شهرستان 98 هزار نفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد