آلومینیوم و مس

شرکت گروه فلزات غیرآهنی تانگلینگ مالکیت کامل یک شرکت مس را به دست آورد

شرکت گروه فلزات غیرآهنی تانگلینگ مالکیت کامل یک شرکت مس را به دست آورد
خبرگزاری تخصصی معدن- اینترفاکس چینا گزارش داد که شرکت گروه فلزات غیر آهنی تانگلینگ واقع در فهرست بورس شنژن مالکیت کامل شرکت مس تانگلینگ جینوی ، که آن را مشترکاً با شرکت کانادایی وایسروی کاپیتال تشکیل داده بود، از طریق خرید ۲۵ درصد از سهام وایسروی در ازای ۱۰.۶۵ میلیون دلار به دست آورده است.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری تخصصی معدن- اینترفاکس چینا گزارش داد که شرکت گروه فلزات غیر آهنی تانگلینگ واقع در فهرست بورس شنژن مالکیت کامل شرکت مس تانگلینگ جینوی ، که آن را مشترکاً با شرکت کانادایی وایسروی کاپیتال  تشکیل داده بود، از طریق خرید 25 درصد از سهام وایسروی در ازای 10.65 میلیون دلار به دست آورده است.
به گزارش معدن نیوز ؛ این شرکت مشترک در سال 2003 تشکیل شد، اما وایسروی قادر به انجام تعهد 13.75 میلیون دلاری خود برای سرمایه ثبت شده نبوده و نتوانسته 6.65 میلیون دلار از این تعهد را بپردازد. شرکت تانگلینگ سهام وایسروی را 4 میلیون دلار خریداری کرد ، که بر این اساس تعهد 6.65 میلیون دلاری وایسروی هم بر عهده آن قرار گرفت. شرکت مس جینوی ابتدائاً با فرآوری مس کاتد سروکار دارد. محصول اصلی آن ورقه مسی ست، که برای آن ظرفیت تولیدی بالغ بر 60 هزار تن دارد. در سال 2009 متحمل زیان خالصی در حد 75 میلیون یوان چین شد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد