سنگ آهن و ذغال سنگ

فورتسکیو ۱۰ سالگی صادرات سنگ آهن خود را جشن گرفت

فورتسکیو ۱۰ سالگی صادرات سنگ آهن خود را جشن گرفت
پایگاه خبری معدن نیوز- ۱۰ سال از صادرات سنگ آهن گروه فورتسکیو متال می گذرد و این شرکت این روز را جشن گرفت.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، فورتسکیو با صادرات بیش از یک میلیارد تن سنگ آهن در این مدت کمک قابل توجهی به اقتصاد استرالیا کرده است.

فورتسکیو 10 سال قبل صادرات را با نخستین محموله 180 هزار تنی سنگ آهن از بندر پورت هدلند آغاز کرد. از آن زمان به بعد این کمپانی به یک تامین کننده کارآمد با کمترین هزینه برای چین تبدیل شد.

به اعتقاد سخنگوی وزارت اقتصاد استرالیا، فورتسکیو چهره پیلبارا و صنعت معدنکاری استرالیا را تغییر داد. وی افزود، فورتسکیو به قدرت اقتصادی کشور کمک کرده است و فرصت های اشتغال و آموزش برای هزاران نفر از جمله کارگران بومی و جوامع محلی را فراهم آورده است. همچنین نقش کلیدی در روابط استرالیا و چین داشته و به آن کمک کرده است.

گفتنی است، فورتسکیو فعالیت خود را از سال 2003 آغاز کرده و در اولین نقطه ای که استخراج و حفاری از آنجا آغاز شده به گفته مدیر این شرکت تولید به 170 میلیون تن رسیده است و فورتسکیو داستان موفقیت استرالیا است.

مدیرعامل این شرکت در مراسم 10 ساله شدن صادرات این شرکت بر رابطه طولانی مدت خود با مشتریان چینی تاکید کرده و گفته این رابطه نقش مهمی در رشد فورتسکیو داشته است.

وی اعلام کرده، افتخار می کنیم که سهم ما در توسعه اقتصادی چین قابل توجه بوده و نقش مهمی در روابط تجاری بین دو کشور داشتیم و به رشد اقتصادی دو کشور کمک شایانی کردیم.

مدیرعامل این شرکت معتقد است آینده پیش رو روشن است و به دنبال سرمایه گذاری پایدارتر در معادن سنگ آهن پیلبارا هستیم و به جامعه محلی این اطمینان را می دهیم که آنها همچنان از رشد و توسعه ما بهره مند می شوند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد