طلا و نقره

قیمت طلا تحت تاثیر اصلاح قیمت سهام به‌ ۱۸۰۰ دلار خواهد رسید/ تشدید تنش‌های سیاسی در عرصه بین المللی روند صعودی قیمت طلا را تسریع می کند

قیمت طلا تحت تاثیر اصلاح قیمت سهام به‌ ۱۸۰۰ دلار خواهد رسید/ تشدید تنش‌های سیاسی در عرصه بین المللی روند صعودی قیمت طلا را تسریع می کند
پایگاه خبری معدن نیوز- یک میلیاردر مشهور مصری بر این باور است که نگه داشتن بخش عمده ثروت و سرمایه در بازار سهام ایده خوبی نیست.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، «نقیب سویریس» میلیاردر مصری در مصاحبه با بلومبرگ تاکید کرد: ارزش بازار سهام طی ماه‌های گذشته فراتر از حد واقعی خود رشد داشته است و به نظر من بازار سهام به زودی با افت شدیدی روبرو خواهد شد.
وی افزود: سرمایه گذاری بخش عمده‌ای از سرمایه و ثروت در بازار سهام یک ایده خوب نیست و به نظر من سرمایه‌گذاران بین‌المللی باید توجه ویژه‌ای به بازار طلا داشته باشند. قیمت طلا به زودی تحت تاثیر اصلاح قیمت سهام به بیش از 1800 دلار خواهد رسید.
این میلیاردر مشهور مصری گفت: بازار سهام به طور غیرمنطقی رشد داشته و به نظر من یک سقوط دیگر در پیش است.
به همین دلیل است که من 50 درصد سرمایه خودم را در بازار طلا سرمایه‌گذاری کردم. به نظر من قیمت طلا به زودی به بیش از 1700 تا 1800 دلار در هر اونس خواهد رسید. تشدید تنش‌های سیاسی در عرصه بین المللی می‌تواند روند صعودی قیمت طلا را تسریع کند.
رشد تقاضای فیزیکی در بازارهای هند و چین نیز عامل مهمی برای افزایش قیمت جهانی طلا خواهد بود. موسسه کاپیتال اکونومیکس در تازه‌ترین گزارش خود پیش‌بینی کرده است که قیمت طلا در سال 2020 به بیش از 1400 دلار خواهد رسید.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد