سرب و روی

معدن سرب و روی بهاداران تنها ذخیره اشتغال مهریز را دریابیم

معدن سرب و روی بهاداران تنها ذخیره اشتغال مهریز را دریابیم
پایگاه خبری معدن نیوز- نماینده سابق مردم مهریز در مجلس با اشاره به اینکه شهرستان مهریز یکی از مظلوم‌ترین و محروم ترین شهرها است، گفت: معدن سرب و روی بهادران بزرگترین ذخیره اشتغال مهریز است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، دخیل عباس زارع زاده گفت: منابع محیطی و جغرافیایی شهرستان مانند بندر خشک در بلاتکلیفی کامل بسرمی برد. معدن سرب و روی بهادران که نام بزرگترین معدن سرب روی خاورمیانه رو یدک می کشد در شعار یا واقعیت متاسفانه محل درآمدی شده برای یک عده انسانهای که در آن بالا نشسته اند ولی در پایین خبری نیست همانگونه که 27 سال گذشته در این معدن به معنای واقعی مشخص شده است.

نماینده سابق مهریز گفت: معدن سرب و روی بهادران بزرگترین ذخیره کارگری و اشتغال شهرستان مهریز است ولی هم اکنون به مانند گوشت قربانی مطرح شده است. زدو بندهایی در بالا دستی ها انجام شده که در جریان کامل هستم زمانی اعلام می کنن 4 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام می شود پس کجاست در زمان پیمانکار گذشته با 49 میلیون تومان معدن را خریداری کرده بودند 9 جا شکایت کردیم تا خلع ید گرفتیم، الان هم یک شرکت جدید با پیمانکار عجیب و غریب آمده اند و مشخص نیست چه می کنند.

وی تصریح کرد: شهرستان مهریز با داشتن این همه ثروت جزو شهرستانهای فقیر استان محسوب می شود، 22 سال خاک معدن فروخته شد پس مالیات و عوارض آن کجاست، اگر این معدن بصورت منطقی و درست مدیریت شود تمام تشکیلات شهرستان از آن ذی نفع خواهند شد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد