آلومینیوم و مس

انتصاب معاون توسعه و اکتشافات شرکت مس

انتصاب معاون توسعه و اکتشافات شرکت مس
پایگاه خبری معدن نیوز- مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، محمد‌باقر عالی را به سمت معاون توسعه و اکتشافات این شرکت منصوب کرد.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز- مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، محمد‌باقر عالی را به سمت معاون توسعه و اکتشافات این شرکت منصوب کرد.
به گزارش پایگاه خبری معدن نیوز، احمد مرادعلیزاده مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به منظور هماهنگی بیشتر در اجرای پروژه‌های گوناگون شرکت در مناطق مختلف کشور طی حکمی محمدباقر عالی را به سمت معاون توسعه و اکتشافات شرکت ملی صنایع مس ایران منصوب کرد.
در حکم مدیرعامل شرکت آمده است: «با توجه به تعهد و تجربیات مفیدتان به‌موجب این حکم جنابعالی را به سمت معاونت توسعه و اکتشافات شرکت ملی صنایع مس ایران منصوب می‌نمایم. امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره‌گیری از تجربیات ارزشمند همکاران در جهت پیگیری و نظارت بر اجرای پروژه‌های گوناگون در مناطق مختلف و همکاری با مدیران مناطق کرمان و آذربایجان و معاونان شرکت جهت رفع موانع مالی و قانونی شرکت موفق و مؤید باشید».
معاون آذربایجانی توسعه و اکتشافات شرکت مس، دانش آموخته اقتصاد و مدیریت استراتژیک(گرایش کسب و کار) است و از سال 75 تاکنون در عرصه مدیریت‌های اجرایی، مدیریتی، پژوهشی و آموزشی فعالیت داشته است.
از سوابق مدیریتی و اجرایی معاون جدید توسعه و اکتشافات شرکت ملی صنایع مس ایران می‌توان به قائم‌مقام مدیرعامل شرکت گروه توسعه صنایع بهشهر، مدیر اجرایی و نایب رییس هیات‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا، مدیرعامل شرکت سیمان هرمزگان و صوفیان و عضویت در هیات‌مدیره شرکت‌هایی چون شرکت فولاد و چدن درود و... اشاره کرد.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد