سایر عناصر و مواد

اعلام آمادگی چینی ها برای احداث کارخانه سیلیکومنگنز در سبزوار/ عملیات اجرایی طی هفته آتی آغاز می شود

اعلام آمادگی چینی ها برای احداث کارخانه سیلیکومنگنز در سبزوار/ عملیات اجرایی طی هفته آتی آغاز می شود
پایگاه خبری معدن نیوز- فرماندار ویژه سبزوار گفت: پس از ایجاد زیرساختها و رفع مشکلات موجود زمینه سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیارد ریالی سرمایه داران چینی برای ساخت کارخانه سیلیکومنگنز در این شهرستان فراهم شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، احمد برادران در دیدار با کارفرمایان و نمایندگان تشکلهای کارگری سبزوار افزود: مجوز ساخت این کارخانه پارسال صادر شد و طی هفته آتی عملیات اجرایی این واحد صنعتی با مشارکت هیئت چینی در بخش ششتمد آغاز می شود.

وی ادامه داد: استخراج مواد معدنی بخشی از محصول تولیدی این کارخانه است. ظرفیت تولید آن روزانه 80 تن سیلیکومنگنز است که زمینه اشتغال 150 نفر را بطور مستقیم ایجاد می کند.

فرماندار سبزوار همچنین بر تلاش دولت دوازدهم برای رفع مشکلات جامعه کارگری تاکید و بیان کرد: کارفرمایان و نمایندگان تشکلهای کارگری رفع مشکلات اجتماعی و اقتصادی کارگران را به عنوان تکلیف در نظر بگیرند.

وی گفت: کارگران نیز باید با افزایش کیفیت محصولات علاوه بر ایجاد رقابت با کالای خارجی رغبت مردم به خرید کالای داخلی را بیشتر کنند.

برادران افزود: از تعهد ایجاد هفت هزار و 300 فرصت اشتغال پارسال در سبزوار پنج هزار و 730 فرصت در حوزه های صنعت و معدن، جهاد کشاورزی، بهزیستی و کمیته امداد محقق شد.

وی گفت: در طرح اشتغال فراگیر اعتبارات روستایی امسال نیز در مرحله نخست 22 میلیارد و 200میلیون ریال برای شهرستان سبزوار تصویب شد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد