- نوشته شده توسط:
-
پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴:۴۴ AM
-
۱۲۲۴ بازديد
-
چاپ
پایگاه خبری معدن نیوز- در کارگروه مشترکی که برای تعیین مدل مالی پروژه قطار سریعالسیر تهران ـ شمال برگزار شد ، هزینه این پروژه ۴ میلیارد یورو برآورد شده است.
به گزارش معدن نیوز، محمد اسلامی ورنامخواستی استاندار مازندران گفت: بانک صنعت و معدن یکی از بانکهای مؤثر کشور است که به عنوان بانک عامل ، با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی تامین مالی پروژه قطار سریعالسیر تهران ـ شمال را بر عهده دارد، این بانک در سالهای اخیر توانسته نقش کلیدی در توسعه خطوط راه آهن ایجاد کند و مازندران تاکنون از این فرصت استفاده نکرده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، استاندار مازندران در حاشیه نشست مشترک با بانک صنعت و معدن جهت توسعه ریلی این استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای پیگیری پروژههای اصلی و تعیین کنندهای که موجب توسعه استان مازندران میشود جلسهای با راه آهن ایران و مسؤولان بانک صنعت و معدن برگزار کردیم.
اسلامی ورنامخواستی افزود: در کارگروه مشترکی که برای تعیین مدل مالی پروژه قطار سریعالسیر تهران ـ شمال برگزار شد ، هزینه این پروژه 4 میلیارد یورو برآورد شده است.
shortlink:
https://www.madannews.ir/Fa/News/161921
تا کنون هیچ نظری ارسال نشده است ...