بورس

شاخص به رشد یک واحدی راضی شد

شاخص به رشد یک واحدی راضی شد
پایگاه خبری معدن نیوز- شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات بیست و نهمین روز از فروردین ماه با یک واحد رشد به پله ۹۵ هزار و ۵۲۳ واحدی صعود کرد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، در معاملات امروز تعداد 426 هزار و 29 سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیون و 93 هزار و 969 ریال در بیش از 35 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

براین اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) 0.36 واحد، شاخص آزاد شناور 49 واحد، شاخص بازار اول 63 واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) 32 واحد و شاخص کل (هم‌وزن) 43 واحد رشد و شاخص بازار دوم با 322 واحد با روند منفی همراه بودند.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز زامیاد، سایپا، ایران خودرو، پارس خودرو، فولاد مبارکه اصفهان با روند نزولی و نماد سایپا دیزل با روند صعودی و نماد بانک صادرات ایران و زامیاد بدون تغییر به کار خود پایان داد.

شاخص بازار فرا‌بورس با رشد بیش از 7 واحدی، به پله 1063 واحدی رسید.

همچنین در بازار فرا‌بورس تعداد 212 هزار و 510 سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیون و 736 هزار و 380 ریال در بیش از 29 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در معاملات بازار فرابورس نماد‌های پتروشیمی زاگرس، صنعت روی زنگان، پالایش نفت لاوان، گروه کارخانجات صنعتی تبرک، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، با روند مثبت و نماد‌های سهامی ذوب آهن اصفهان، آتیه داده پرداز با روند منفی به کار خود پایان داد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد