- نوشته شده توسط:
-
شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲:۰۸:۱۱ PM
-
۱۲۵۳ بازديد
-
چاپ
پایگاه خبری معدن نیوز- با بهینهسازی سیستم انتقال قدرت قلاب اصلی جرثقیل ۱۱۰ تن فولادسازی شرکت فولادمبارکه، علاوه بر صرفه جویی ۷ میلیارد ریالی، کاهش زمان تعمیرات و افزایش تولید در ناحیه فولادسازی شرکت به ارمغان آمد.
پایگاه خبری معدن نیوز- با بهینهسازی سیستم انتقال قدرت قلاب اصلی جرثقیل 110 تن فولادسازی شرکت فولادمبارکه، علاوه بر صرفه جویی 7 میلیارد ریالی، کاهش زمان تعمیرات و افزایش تولید در ناحیه فولادسازی شرکت به ارمغان آمد.
به گزارش پایگاه خبری معدن نیوز، دانیال نظری رییس راهبری و تعمیرات جرثقیلها و ترانسفرکارها با اشاره به بهینهسازی سیستم انتقال قدرت قلاب اصلی جرثقیل 110 تن فولادسازی، در خصوص نحوه کار این جرثقیل گفت: جرثقیل شماره 18 در سالن آمادهسازی پاتیل(LTS) واحد فولادسازی در حال کار است و وظیفه آن حمل و جابهجایی پاتیلهای خالی و همچنین تخلیه ته پاتیلهای برگشتی از واحد ریخته گری است.
وی افزود: سیستم انتقال قدرت قلاب 110 تن این جرثقیل به نحوی طراحی شده که دو عدد موتورالکتریکال 150 کیلووات به شافت ورودی یک گیربکس با وزن 60 تن متصل بوده و شافت خروجی گیربکس نیز وارد دو عدد درام سیم بکسل با وزن حدودی 5.5 تن میشود.
نظری یکی از مشکلات اصلی طراحی این جرثقیل را عدم امکان تعویض گیربکس قلاب اصلی در زمان نیاز دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه تعویض گیربکس مستلزم جداسازی درامهای سیم بکسل از روی شافت خروجی گیربکس است، طراحی نامناسب این جرثقیل و جوشی بودن اتصالات ساپورت نگهدارنده بیرینگ انتهای درامها به کف ترولی و همچنین پایین تر بودن سطح دیسک ترمز اضطراری متصل به انتهای درامها از کف ترولی، به هیچ عنوان امکان دمونتاژ درامها از روی گیربکس را فراهم نمیکرد.
shortlink:
https://www.madannews.ir/Fa/News/15374
تا کنون هیچ نظری ارسال نشده است ...