فولاد و آهن

درخشش فولاد مبارکه در جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی

درخشش فولاد مبارکه در جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی
پایگاه خبری معدن نیوز- دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، نماینده یونسکو، دبیر کل انجمن تکنوپولی جهانی، مدیر مرکز منطقه‌ای ISTIC و بیش از ۱۰۰ سرمایه‌گذار از کشورهای کره جنوبی، عمان، فنلاند، فرانسه، چین، پاکستان، آلمان و ایرانیان مقیم خارج در اصفهان برگزار شد.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز- دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، نماینده یونسکو، دبیر کل انجمن تکنوپولی جهانی، مدیر مرکز منطقه‌ای ISTIC و بیش از 100 سرمایه‌گذار از کشورهای کره جنوبی، عمان، فنلاند، فرانسه، چین، پاکستان، آلمان و ایرانیان مقیم خارج در اصفهان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری معدن نیوز ، در جشنواره ملی شیخ بهایی که با هدف ترویج و توسعه فن‌آفرینی، خلاقیت و نوآوری، معرفی فن آفرینان به عنوان موتورحرکت و توسعه اقتصاد دانش بنیان و ایجاد فضای تعامل در میان فعالان عرصه های مختلف فن آفرینی هر ساله برگزار می شود شرکت فولادمبارکه با برپایی غرفه در این جشنواره حضوری متفاوت داشت.
شهرام عباسی مدیرتحقیق و توسعه فولادمبارکه در این خصوص گفت: یکی از طرح‌های جالب توجه در جشنواره امسال اجرای طرح «نشا» یا «نقطه شروع ارتباط» به عنوان فضای مذاکره بین سرمایه‌گذاران و سازمان‌های بزرگ با فن آفرینان و صاحبان فرصت‌های سرمایه گذاری بود.
وی افزود: طرح «نشا» برای نخستین بار در این جشنواره اجرا شد تا از آن طریق طرح‌های متقاضی سرمایه گذاری به سرمایه گذاران دعوت شده، معرفی شوند که شرکت فولاد مبارکه اصفهان در طرح «نشا» مشارکت جدی داشت و در طول زمان اجرای این طرح به گفت‌وگو و مذاکره با صاحبان طرح هاى نوآورانه( 15 طرح) پرداخت.
براساس این گزارش، 3 طرح ، فرآوری سرباره گرم و سرد (ناحیه فولاد سازی ) ، بریکت سازی آهک (ناحیه آهن سازی ) و احداث نیروگاه خورشیدی (انرژی و سیالات ) به عنوان فرصت های سرمایه گذاری شرکت فولاد مبارکه جهت جذب سرمایه گذار معرفی شدند.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد