آلومینیوم و مس

بررسی برنامه‌های تولیدی و توسعه‌ای دو مجتمع مس سرچشمه و شهربابک با هدف افزایش تولید

بررسی برنامه‌های تولیدی و توسعه‌ای دو مجتمع مس سرچشمه و شهربابک با هدف افزایش تولید
پایگاه خبری معدن نیوز- محمدرضا بنی‌اسدی راد، مدیرعامل شرکت مس به‌همراه علی محمدی، عضو هیئت‌مدیره شرکت مس و محمدرضا عالی، معاون توسعه و اکتشافات در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (۱۴ و ۱۵فروردین‌ماه) از طرح‌های توسعه‌ای مجتمع مس سرچشمه و شهربابک بازدید کردند.
  بزرگنمايي:

به گزارش ، محمدرضا بنی‌اسدی راد، مدیرعامل شرکت مس ضمن دیدار با مدیران مجتمع مس سرچشمه و شهربابک با حضور در معادن چاه فیروزه، معدن دره‌زار، درآلو و همچنین طرح توسعه ذوب و پالایشگاه خاتون‌آباد و سرچشمه از نزدیک روند اجرایی این طرح‌های توسعه‌ای که همگی با هدف افزایش ظرفیت تولید کنسانتره و کاتد شرکت مس در دست اقدام است را مورد بررسی قرار داد.
مدیرعامل شرکت مس درباره اهداف این بازدید دو روزه گفت: این بازدید با هدف تسریع در بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای صنعت مس به‌منظور تحقق هرچه زودتر اهداف شرکت مس در برنامه ششم توسعه و افق چشم‌انداز انجام شد.
بنی‌اسدی راد با تأکید بر رفع هر چه سریع‌تر موانع اجرای طرح توسعه معادن درآلو، دره‌زار و چاه فیروزه اظهار داشت: با بهره‌برداری از این معادن تا سال 1400 میزان تولید کنسانتره شرکت مس به میزان قابل‌توجهی افزایش پیدا می‌کند.
وی افزود: بااین‌حال، باید افزایش فعالیت‌های اکتشافی شرکت مس به‌عنوان یک راهبرد به‌طور مستمر و مداوم در دستور کار شرکت قرار بگیرد تا با افزایش ذخایر نگرانی برای تولید شرکت مس در سال‌های بعد به‌وجود نیاید.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد