بانک و بیمه

بانکها بیانیه مشترک دادند/ تامین نقدینگی لازم صورت گرفت

بانکها بیانیه مشترک دادند/ تامین نقدینگی لازم صورت گرفت
پایگاه خبری معدن نیوز- بانکها و موسسات اعتباری در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند: در ایام نوروز خدمات الکترونیکی لازم به صورت شبانه‌روزی، فراهم شده و تامین نقدینگی لازم هم صورت گرفته است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، بانکها و موسسات اعتباری در بیانیه‌ای مشترک به مناسبت فرا رسیدن نوروز اعلام کردند: ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و بهار پرطراوت به استحضار هموطنان عزیز می رساند برای رفاه بیشتر هموطنان گرامی در ایام نوروز تمهیدات و برنامه های ویژه ای توسط بانک ها و موسسات اعتباری تنظیم شده است.

شعب بانک های دولتی، خصوصی وموسسات اعتباری در روزهای پایانی سال برای رفاه حال مراجعه کنندگان ساعت کار خود را به تناسب نیاز افزایش داده اند و آمادگی لازم برای ارائه خدمات متنوع به مشتریان گرامی را دارند.

علاوه بر ارائه خدمات الکترونیکی شبانه روزی پیش بینی های لازم برای فعال بودن خودپردازها و تأمین نقدینگی مورد نیاز در هماهنگی با بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران انجام گرفته است.

مراکز تماس بانکها و موسسات اعتباری و شرکت های پرداخت الکترونیک آماده راهنمایی در ساعات مختلف بوده و لذا از بابت خدمات بانکی مورد نیاز، هموطنان عزیز می¬توانند اطمینان داشته باشند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد