گفتگو، یادداشت و نشست خبری

مدیرعامل شرکت نسوز خوزستان در گفت و گو با معدن نیوز:

صنعت نسوز جایگاه خود را در کشور بدست آورده است

صنعت نسوز جایگاه خود را در کشور بدست آورده است
پایگاه خبری معدن نیوز- مدیرعامل شرکت نسوز خوزستان گفت: صنعت نسوز جایگاه خود را در کشور کسب کرده و امکان تولید تمام محصولات نسوز مورد نیاز صنایع در کشور وجود دارد و از واردات بی نیاز شده ایم.
  بزرگنمايي:

حاتم محمدپور، مدیرعامل شرکت نسوز خوزستان با بیان اینکه این شرکت در سال 74 تاسیس شد و مجموعه ای بود که از فولاد خوزستان جدا شد به معدن نیوز گفت: هدف از تاسیس شرکت نسوز خوزستان، تولید فرآورده های وارداتی بود و خوشبختانه توانسته تاکنون به اهداف تعریف شده برسد.
درحال حاضر انواع جرم های ریختنی، پاشیدنی و کوبیدنی را تولید می نماید. همچنین انواع قطعات ژئوپلیتیکی، آجرهای شاموت، آلومینی و آجرهای عایق در این شرکت تولید می گردد.
وی افزود: به جرات می توان گفت کیفیت محصولات تولید شده در این شرکت مطابق با استانداردهای جهانی بوده که به مشتریان داخلی تحویل داده می شود.
محمدپور خاطرنشان کرد: این آمادگی در کشور وجود دارد که کلیه محصولات نسوز مورد مصرف صنایع در کشور تولید شود و نیازی به واردات آن نباشد و در واقع صنعت نسوز در کشور جایگاه خود را توانسته است بدست آورد. البته در حال حاضر بیش از 80 درصد نسوز مورد نیاز از داخل کشور تامین می شود.

 


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد