گفتگو، یادداشت و نشست خبری

تاکید مدیر مجتمع صنعتی چادرملو در مصاحبه تصویری با معدن نیوز:

نباید از زیرساخت های توسعه صنعت فولاد مانند سنگ آهن غافل شد

نباید از زیرساخت های توسعه صنعت فولاد مانند سنگ آهن غافل شد
پایگاه خبری معدن نیوز- مدیر مجتمع صنعتی چادرملو گفت: نباید غافل شد که ایران برای توسعه صنعت فولاد نیازمند برخی زیرساخت ها نظیر تامین سنگ آهن است و به راحتی نمی توان از این مسئله گذشت.
  بزرگنمايي:

محمود مصری نژاد در گفت و گو با معدن نیوز با بیان این مطلب افزود: حتی اگر ظرفیت های کافی برای کنسانتره سازی، گندله سازی یا آهن اسفنجی در کشور ایجاد شود بدون داشتن سنگ آهن نمی توان به هدف مورد نظر که دستیابی به ظرفیت 55 میلیون تن فولاد است، دست یافت.
مصری نژاد تصریح کرد: دولتمردان و مسئولان باید به این مسائل واقف بوده و به توسعه سنگ آهن اهتمام داشته باشند و در این راستا به شرکت های فعال و با سابقه نظیر گل گهرف چادرملو و سنگان کمک نمایند تا بتوانند نیازهای اولیه فولاد کشور تامین نمایند.
وی به نکته اساسی که در سمپوزیوم فولاد 96 به آن اشاره شد پرداختت و گفت: در این سپموزیوم تاکید شد که ایران نیازمند توسعه فولاد است چراکه یکی از راه هایی که می تواند سبب توسعه اشتغال و درآمدزایی در کشور شود همین صنعت است.
مدیر مجتمع صنعتی چادرملو در ادامه اظهار داشت: موضوع دیگری که در این سمپوزیوم به آن اشاره و تاکید شد توسعه ناشی از اقتصاد صادراتی است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد