آلومینیوم و مس

بنی اسدی در بازدید از مس سونگون تاکید کرد؛

اجرای طرح های توسعه زنجیره اولویت اصلی شرکت ملی مس

اجرای طرح های توسعه زنجیره اولویت اصلی شرکت ملی مس
پایگاه خبری معدن نیوز- مدیرعامل ملی مس در نخستین بازدید از مس سونگون مطرح کرد: امیدوارم تا پایان اردیبهشت‌ماه سال آینده هلدینگ شرکت مس با چابک‌سازی شرکت‌های خود به‌ویژه در کرمان و آذربایجان بر اساس برنامه ششم به اهداف توسعه‌ای کشور و شرکت مس برسد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز رضا بنی‌اسدی راد، مدیرعامل شرکت مس در نخستین بازدید از مجتمع مس سونگون گفت: توسعه منابع انسانی و حفظ کرامت کارکنان، اجرای پروژه‌های توسعه زنجیره مس و مدیریت اطلاعات از عمده اهداف ما در شرکت مس و مجتمع سونگون است که با تیم هم‌گرا و متحد، آن‌ها را اجرا خواهیم کرد.

بنی‌اسدی راد در این بازدید که با هدف بررسی وضعیت مجتمع مس سونگون و با حضور علی محمدی عضو هیئت‌مدیره این شرکت و احمد مراد علیزاده مدیرعامل سابق و مشاور وزیر صنعت معدن و تجارت صورت گرفت، ضمن تأکید بر اجرای طرح‌های توسعه‌ای مجتمع مس سونگون گفت: شرکت مس مجموعه‌ای است که در محافل مختلف به‌عنوان بهترین و پاک‌ترین خانواده صنعتی شناخته شده است و امیدوارم در طول حضورم در این مسند، اثر گذار باشم.

وی با اشاره به گزارش های ارائه‌شده از سوی مدیریت مجتمع مس سونگون مبنی بر ثبت رکوردهای تولید بالاتر از ظرفیت در این مجتمع افزود: این گزارش‌ها نشان‌گر تلاش و کوشش تک‌تک شما عزیزان بوده که با توجه به مسیر هموار پیش رو، نوید بخش شکوفایی، توانمند‌سازی و ارتقای توان و ظرفیت در سال‌های آینده است، هر چند که این امر تلاش مضاعف مجموعه را می‌طلبد.م

مدیرعامل شرکت مس تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد تا در سال آینده ضمن افزایش بازدیدها از سونگون و بحث‌های کارشناسانه با تک تک واحدها بتوانیم استراتژی‌های تأثیرگذاری برای بالندگی مس سونگون تدوین کرده و شاهد تحولات عظیم‌تر در مجموعه باشیم.

بنی‌اسدی راد با تأکید بر این‌که زنجیره مس بسیار خوب و قوی است و باید با توسعه آن پکیج خوبی در سونگون ایجاد کنیم اظهار داشت: امیدوارم تا پایان اردیبهشت‌ماه سال آینده هلدینگ شرکت مس با چابک‌سازی شرکت‌های خود به‌ویژه در کرمان و آذربایجان بر اساس برنامه ششم به اهداف توسعه‌ای کشور و شرکت مس برسد.
در ادامه این بازدید، احمد مرادعلیزاده مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سابق شرکت مس نیز با اشاره به رکورد‌های ثبت شده در مس سونگون گفت: مس سونگون از شرایط بسیار خوبی برخوردار است و به لحاظ فنی خصوصاً در تعمیرات و نگهداری با کمترین هزینه بیشترین و بهترین عملکرد را داشته است.
وی افزود: همچنین با توسعه فضای فکری و فرهنگی و ایجاد همدلی توانسته‌ایم در تولید رکوردشکن باشیم و در مرحله افزایش کیفیت هستیم.
مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به این‌که مس سونگون به لحاظ جغرافیایی و توپوگرافی یکی از معادن سخت دنیاست افزود: زحمات زیادی در طی سالیان گذشته در این منطقه کشیده شده است تا به این مرحله برسیم و امیدوارم با استفاده از دانش فنی و تکنولوژی‌های نو ذخایر جدیدی برای فعالیت‌های آینده مس در کشور بیابیم.
همچنین، محمد حاجی‌آقازاده مدیر مس منطقه آذربایجان در این بازدید گفت: سال 1396 سال بسیار خوب و پرباری برای مس سونگون بوده و با تلاش و حمایت تک تک همکاران رکورد جدیدی در تولید کنسانتره مس و مولیبدن به ثبت رساندیم و اغلب از برنامه پیش‌بینی شده جلوتر بودیم و امیدواریم در سال 1397 شاهد کسب افتخارات بیشتری در این زمینه باشیم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد