ورزش بنگاه ها

صعود شیرین فوتبالیست‌های جوان مس در کرمان و شهربابک

صعود شیرین فوتبالیست‌های جوان مس در کرمان و شهربابک
پایگاه خبری معدن نیوز- تیم‌های فوتبال امید مس شهربابک و تیم فوتبال زیر ۱۵ساله‌های مس کرمان در مسابقات خود به موفقیت‌های بزرگی دست یافتند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، تیم فوتبال امیدهای مس شهربابک در رقابت‌های لیگ امیدهای مناطق کشور برای صعود به دور بعد مسابقات، میزبان تیم‌های قشقایی شیراز، فولاد یزد، فولاد یاسوج، نقش‌جهان اصفهان و تفنگداران بندرعباس بود.

در این مسابقات، تیم امیدهای مس شهربابک که دور جدیدی از فعالیت‌های خود را به شکلی حرفه‌ای آغاز کرده‌اند، موفق شد در رقابت‌های سخت خود با کسب دو برد و سه تساوی، صعود خود را به دور بعد رقابت‌های لیگ فوتبال مناطق کشور تثبیت کند و در روزهای شروع فعالیت خود موفقیت بزرگی را نصیب فوتبال شهربابک کند.

همچنین، تیم فوتبال زیر 15ساله‌های مس که با کسب عنوان قهرمانی بازی‌های استانی به مسابقات کشوری رفته بود، در رقابت‌های کشوری که حکم انتخابی لیگ برتر را نیز داشت، پس از شکست برابر ذوب‌آهن، برابر تیم‌های کشاورز دهدشت، حافظ شیراز و خلیج فارس شیراز به برتری دست یافت تا با صعود از این گروه، جواز حضور در بازی‌های لیگ برتر فصل آینده را نیز کسب کند.

تیم زیر 15ساله‌های مس با هدایت «محمد کهندل» با صعود از این مرحله، بعد از تعطیلات نوروز در جمع 14 تیم صعود‌کننده، دور دوم رقابت‌های قهرمانی کشور را دنبال خواهد کرد.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد