گفتگو، یادداشت و نشست خبری

مدیرعامل امیرکبیر کاشان خبر داد:

امیر کبیرکاشان سال آینده صادرات به اروپا را آغاز می کند/ طرح توسعه ۳۰۰ هزار تنی عملیاتی می شود

امیر کبیرکاشان سال آینده صادرات به اروپا را آغاز می کند/ طرح توسعه ۳۰۰ هزار تنی عملیاتی می شود
پایگاه خبری معدن نیوز- مدیرعامل امیرکبیر کاشان از آغاز صادرات این شرکت به اروپا از سال آینده خبر داد و گفت: سال آینده همچنین طرح توسعه ۳۰۰ هزار تنی با هدف صادرات عملیاتی می شود.
  بزرگنمايي:

عزیز قنواتی، مدیرعامل امیرکبیر کاشان با اشاره به تولیدات این شرکت به خبرنگار معدن نیوز گفت: تولیدات این شرکت ورق گالوانیزه با عرضه یک و 1.25 متر و با ضخامت های مختلف می باشد.

وی افزود: فولاد امیرکبیر کاشان به عنوان یکی از اولین کارخانه های تولید ورق گالوانیزه در ایران است.

قنواتی به بازارهای هدف صادراتی این شرکت نیز اشاره داشت و اظهار داشت: ازجمله کشورهای هدف صادراتی ما در سال جاری ترکمنستان، ارمنستان و عراق بوده است. همچنین درخواست هایی برای صادرت به اروپا نیز داریم که براساس این پیشنهادات، دستگاه های خود را به روزرسانی کردیم تا در سال 97 به درخواست های اروپایی ها نیز پاسخ دهیم.

مدیرعامل فولاد امیر کبیر کاشان تاکید کرد: این شرکت در سال آینده جدی تر وارد بازار وارداتی می شود.

وی به طرح توسعه این شرکت هم اشاره داشت و گفت: امیر کبیر کاشان سال آینده طرح توسعه 300 هزار تنی را با رویکرد صادراتی محصولات تولیدی، عملیاتی و اجرا می کند. در همین راستا، به دنبال توسعه بازارها و یافتن بازارهای جدید صادراتی هستیم.

گفتنی است، فولاد امیرکبیر کاشان در 14 کیلومتری جاده اردستان واقع است که در سال 80 تاسیس و تولیدات آن ورق گالوانیزه و ورق سرد آنیل می باشد. ظرفیت تولید این کارخانه،300 هزار تن محصول اسیدشویی، 150 هزار تن آنیلینگ، 250 هزار تن نورد سرد و 100 هزار تن گالوانیزه است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد