سنگ آهن و ذغال سنگ

فرصتی بی نظیر برای توسعه برند شرکت های فعال در زنجیره فولاد در عرصه بین المللی

فرصتی بی نظیر برای توسعه برند شرکت های فعال در زنجیره فولاد در عرصه بین المللی
پایگاه خبری معدن نیوز- کاتالوگ معرفی توانمندی شرکت های فعال در زنجیره فولاد توسط پایگاه خبری معدن نیوز منتشر و در ششمین کنگره جهانی گندله و آهن اسفنجی متال بولتن در دبی که ۵ و ۶ اردیبهشت ۹۷ (۲۵ و ۲۶ آوریل ۲۰۱۸) برگزار می گردد توزیع می شود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، کنگره جهانی گندله و آهن اسفنجی توسط متال بولتن در دبی برگزار خواهد شد و این ششمین دوره ای است که متال بولتن این کنگره را برگزار خواهد کرد.

معدن نیوز در نظر دارد با توجه به حضور نمایندگان شرکت های صاحب نام دنیا در این کنفرانس، برای معرفی توانمندی شرکت های ایرانی فعال در حوزه زنجیره فولاد کاتالوگی را چاپ و به عنوان حامی رسانه ای این رویداد ضمن حضور، این کاتالوگ را در زمان برگزاری کنفرانس توزیع نماید.

این کنفرانس تولید آهن اسفنجی و گندله در صنعت فولاد به ویژه منطقه منا را مورد توجه قرار می دهد. همچنین آخرین تحولات ایران را در زمینه احیا مستقیم بررسی می کند.

سخنرانانی از موسسه ود مکنزی (Wood Mackenzie)، تاتا استیل، امارات استیل، اسار هندوستان، ایریتک و اتاق بازرگانی ایران و واله حضور دارند. یکی از سخنرانان ایرانی این کنفرانس کیوان جعفری طهرانی، کارشناس امور بین الملل زنجیره فولاد و معدن و دیگری بهرام شکوری، رئیس کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران می باشند.

جهت هماهنگی با شماره تلگرام 09910818736 در تماس باشید.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد