صنایع معدنی

تولید ۳۸۶ هزار تن سنگ آهک دانه بندی در پیربکران

تولید ۳۸۶ هزار تن سنگ آهک دانه بندی در پیربکران
پایگاه خبری معدن نیوز- مدیرعامل شرکت سنگ آهک پیربکران گفت: این شرکت در سه ماه نخست امسال، بیش از ۳۸۶ هزار تن سنگ آهک دانه بندی تولید کرد.
  بزرگنمايي:


پایگاه خبری معدن نیوز- مدیرعامل شرکت سنگ آهک پیربکران گفت: این شرکت در سه ماه نخست امسال، بیش از 386 هزار تن سنگ آهک دانه بندی تولید کرد.
به گزارش پایگاه خبری معدن نیوز، جواد نصرتیان زواره با بیان این مطلب گفت: مجتمع سنگ آهک پیربکران از ابتدای فروردین تا پایان خرداد، 386 هزار و 105 تن سنگ آهک دانه بندی تولید کرد. اما این رقم در مدت مشابه سال گذشته، 310 هزار و 678 تن بود که حاکی از افزایش 24 درصدی تولید در فصل بهار بود.
مدیرعامل شرکت سنگ آهک پیربکران با اشاره به رشد 24 درصدی میزان استخراج ماده معدنی نیز از سوی شرکت یاد شده تصریح کرد: این مجتمع طی سه ماهه بهار، 386 هزار و 587 تن ماده معدنی استخراج کرد. این در حالیست که میزان استخراج مدت مشابه سال 93، 311 هزار و 60 تن بود.
به گفته نصرتیان زواره، با توجه به نیاز کارخانه‌های فولاد، تولید سالانه شرکت پیربکران به 1.5میلیون تن سنگ آهک می‌رسد
وی افزود: میزان ذخیره این معدن در ابتدای سال بهره‌برداری (1350) حدود یکصد میلیون تن بوده که اکنون به 65 میلیون تن رسیده است. ماده معدنی پس از طی مراحل استخراج، خردایش و دانه بندی در کارخانه سنگ شکن مستقر در معدن، از طریق راه آهن و حمل‌ونقل جاده‌ای به کارخانه‌های مصرف‌کننده ارسال می‌شود.
بنا به این گزارش، واحد سنگ آهک دانه بندی پیربکران از جمله واحد‌های تحت پوشش شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران وابسته به ایمیدرو است که در استان اصفهان قرار دارد و در آن 280 نفر به طور مستقیم به کار مشغولند.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد