معدن

در دیدار اعضای انجمن های تخصصی صنفی کارفرمایی و صنایع معدنی فلزی با قائم مقام وزیر صمت مطرح شد؛

انجمن ها اتاق فکر وزارت صنعت هستند/ مشارکت حداکثری انجمن ها مصداق بارز اقتصاد مقاومتی

انجمن ها اتاق فکر وزارت صنعت هستند/ مشارکت حداکثری انجمن ها مصداق بارز اقتصاد مقاومتی
پایگاه خبری معدن نیوز- انجمن های تخصصی صنفی کارفرمایی و صنایع معدنی فلزی طی دیداری با دکتر رحمانی قائم مقام و معاون توسعه و برنامه ریزی وزیر صنعت، معدن و تجارت دیدار و گفت و گو کردند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، در این دیدار که با حضور فعالان حوزه صنایع معدنی و فلزی و مسئولان معاونت برنامه ریزی و توسعه و دکتر رحمانی قائم مقام وزیر صنعت برگزار شد، نمایندگان انجمن تخصصی صنفی کارفرمایی و صنایع معدنی فلزی کشور به بیان مشکلات این حوزه پرداختند.

در این نشست صمیمانه اعضاء انجمن تخصصی صنفی کارفرمائی ضمن بیان دیدگاه های خود راهکارهایی را برای بهبود وضعیت معادن فلزی کشور ارائه دادند.

قائم مقام وزیر صنعت معدن و تجارت نیز با حمایت از راهکارهای ارائه شده، حضور تشکل ها در حوزه های تصمیم گیری کلان صنعت را ضروری ارزیابی کرد و از این تشکل ها درخواست کرد در زمینه های مختلف خود تصمیم ساز و ارائه دهنده پیشنهاد باشند.

دکتر رحمانی همچنین حضور تشکل ها در تصمیم گیری ها را نه یک انتخاب بلکه یک ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: انجمن ها اتاق فکر وزارت صنعت در حوزه های مختلف هستند و مشارکت حداکثری انجمن ها در تصمیم گیری ها، مصداق بارز سیاست های اقتصادی مقاومتی است.

 در پایان این دیدار پیشنهاد ها و راهکارهای انجمن های تخصصی صنفی کارفرمایی و صنایع معدنی فلزی برای بررسی بیشتر به کمیته ها و بخش های ذیربط ارسال شد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد