فولاد و آهن

تدوین استراتژی‌های فولاد مبارکه در افق ۳ ساله

تدوین استراتژی‌های فولاد مبارکه در افق ۳ ساله
پایگاه خبری معدن نیوز- جلسه تدوین استراتژی‌های شرکت فولاد مبارکه اصفهان با حضور مدیرعامل و اعضای کمیته مدیریت شرکت ۲۱ بهمن ماه برگزار شد.
  بزرگنمايي:


 
پایگاه خبری معدن نیوز- جلسه تدوین استراتژی‌های شرکت فولاد مبارکه اصفهان با حضور مدیرعامل و اعضای کمیته مدیریت شرکت 21 بهمن ماه برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری معدن نیوز- مدیرعامل فولاد مبارکه ضمن اشاره به اهداف این شرکت در سال 94 به تبیین شرایط کسب و کار درسال آینده پرداخت و آمادگی شرکت مطابق با شرایط مختلف پیش رو در حوزه‌های تأثیر‌گذار مانند قیمت ارز، انرژی، وضعیت قیمتهای جهانی، صادرات را امری لازم و ضروری دانست.
بهرام سبحانی تصریح کرد: یکی از تفاوت‌های اصلی فولاد مبارکه با سایر شرکت‌ها تعلق خاطر کارکنان و مشارکت آنها در تصمیم‌گیریها است بنابراین باید تدابیری اتخاذ کرد تا همه کارکنان در تمامی سطوح در پیشبرد اهداف و استراتژی‌های شرکت مشارکت داشته باشند.
وی با توجه به شرایط موجود توجه ویژه به مدیریت هزینه‌های مربوط به خرید، طرح‌های توسعه، خدمات مشاوره و هزینه‌های جاری شرکت را خواستار شد.
در ابتدای این جلسه از سوی معاونان و مدیران مربوطه، گزارش‌هایی در تحلیل فضای کسب و کار کشور و همچنین چالش‌ها و فرصت‌های آن در حوزه‌های اقتصادی و مالی، فروش و بازاریابی، تولید و پشتیبانی، تأمین، منابع انسانی و مسئولیت‌های اجتماعی و همچنین برنامه‌ها واهداف و استراتژی فولاد مبارکه در سال 94 در بخشهای مختلف ارائه و در ادامه این جلسه 9 کارگروه با مشارکت مدیران شرکت تشکیل و نقشه استراتژی‌های شرکت در افق سه ساله (96-94) تدوین شد.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد