سایر

آمادگی بانک ملت برای مشارکت در طرح‌های فولاد هرمزگان

آمادگی بانک ملت برای مشارکت در طرح‌های فولاد هرمزگان
پایگاه خبری معدن نیوز- بانک ملت از آمادگی این بانک برای مشارکت در طرح‌های توسعه‌ای فولاد هرمزگان خبر داد.
  بزرگنمايي:


پایگاه خبری معدن نیوز- بانک ملت از آمادگی این بانک برای مشارکت در طرح‌های توسعه‌ای فولاد هرمزگان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری معدن نیوز، محمود اخلاقی معاون مدیرعامل بانک ملت به همراه جمعی از مدیران این بانک از فولاد هرمزگان واقع در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس دیدار و با مدیرعامل مجتمع فولاد هرمزگان مذاکره کردند.
معاون مدیرعامل در امور شهرستان‌ها با تأکید بر این که تولید فولادهرمزگان تامین‌کننده نیاز اساسی دیگر صنایع است و یادآور شد، باید تلاش کنیم که این شرکت با اجرای طرح‌های توسعه‌ای خود تمام نیاز کشور را تأمین کند و با توجه به قرار گرفتن در مجاورت آب‌های خلیج فارس بتواند نیاز منطقه را به عنوان یک شرکت تولیدی بی‌رقیب فراهم سازد.
وی تصریح کرد: این بانک همان گونه که در احداث این کارخانه از منابع تامین‌کننده اصلی تسهیلات بوده، این آمادگی کامل وجود دارد تا در طرح توسعه نیز مشارکت همه جانبه داشته باشد.
مرتضی آقاجانی مدیرعامل شرکت فولادهرمزگان نیز تاکید کرد: چنانچه بخواهیم چرخ صنعت را بچرخانیم، بانک‌ها باید به صنعتگران راهکار ارائه دهند.
وی افزود: بانک‌ها باید مشاورانی باشند که به صنعتگران و کارآفرینان کشور مشاوره تخصصی بدهند و توسعه‌ای بودن، کارآمدی و اثربخشی را لازمه فعالیت سیستم بانکی بدانند.
وی تصریح کرد: بانک ملت تاکنون نقش موثری در پیشبرد اهداف این شرکت داشته و امید است مانند همیشه سرعت عمل بانک ملت برجسته باشد.
آقاجانی با اشاره به بالا بودن نرخ تسهیلات، بر اجرا کردن سیستم‌های حمایتی از صنعت تاکید کرد.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد