فولاد و آهن

تعدیل مثبت ۳۶ درصدی سود فولاد هرمزگان/پوشش ۸۲ درصدی سود سهام در ۱۰ ماهه امسال

تعدیل مثبت ۳۶ درصدی سود فولاد هرمزگان/پوشش ۸۲ درصدی سود سهام در ۱۰ ماهه امسال
پایگاه خبری معدن نیوز- فولاد هرمزگان با افشای اطلاعات با اهمیت دلایل تعدیل مثبت ۳۶ درصدی خود را برای سال مالی ۹۶ اعلام کرد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، فولاد هرمزگان اعلام کرده دلایل اصلی این تعدیل مثبت، پیش بینی افزایش درآمد فروش ناشی از افزایش نرخ اسلب در بازارهای جهانی و افزایش مقدار فروش صادراتی محصول می باشد. همچنین دلیل افزایش در درآمد و هزینه های عملیاتی شرکت افزایش در میزان فروش ضایعات می باشد و دلیل افزایش در درآمد و هزینه های عملیاتی شرکت افزایش در میزان فروش ضایعات شامل ضایعات لجن اکسیدی، ضایعات نرمه گندله، ضایعات نسوز، ضایعات سرباره، ته تاندیش، ته پاتیل و سایر مواد ضایعات عادی شرکت می باشد که البته بخش عمده ای از این اقلام مربوط به سالهای قبل بوده است که در سال جای فروش آنها انجام شده است.

هرمزگان در این گزارش آورده، با توجه به افزایش مقدار صادرات که سهم 70 درصدی از برنامه فروش دارد، هزینه های جانبی صادرات شامل فرواردینگ و حمل و در مجموع خالص هزینه های توزیع و فروش 20 درصد افزایش یافته است.

گفتنی است، هرمزگان در گزارش قبلی خود سود هر سهم سال مالی منتهی به 29 اسفند 96 را 150 ریال پیش بینی کرده بود و در تعدیل صورت گرفته سود را به 204 ریال افزایش داده است. این شرکت در 10 ماهه امسال 82 درصد یعنی 167 ریال از این سود را محقق کرده و پوشش داده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد