فولاد و آهن

رشد ۱۱ درصدی و ثبت رکورد حمل ریلی محصولات فولاد مبارکه اصفهان

رشد ۱۱ درصدی و ثبت رکورد حمل ریلی محصولات فولاد مبارکه اصفهان
پایگاه خبری معدن نیوز-به منظور تحقق سیاستهای شرکت در زمینه تقویت و افزایش حمل و نقل ریلی و استفاده حداکثری از توان و مزیت های آن، با تلاش پرسنل سخت کوش راه آهن داخلی فولاد مبارکه رکورد جدید حمل ریلی محصولات و انتقال و واگذاری واگنهای مواد اولیه به قسمت واگن برگردان در تیر ماه سالجاری به میزان ۸۲ هزار و ۱۷۷ تن تحقق یافت.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز-به منظور تحقق سیاستهای شرکت در زمینه تقویت و افزایش حمل و نقل ریلی و استفاده حداکثری از توان و مزیت های آن، با تلاش پرسنل سخت کوش راه آهن داخلی فولاد مبارکه رکورد جدید حمل ریلی محصولات و انتقال و واگذاری واگنهای مواد اولیه به قسمت واگن برگردان در تیر ماه سالجاری به میزان 82 هزار و 177 تن تحقق یافت.
به گزارش معدن نیوز محمد علی زارعی، رییس  واحد راه آهن شرکت فولاد مبارکه  با اعلام این خبر افزود: با توجه به برنامه تدوین شده جهت حمل ریلی محصولات به مقاصد مشتریان داخلی و صادرات، میزان حمل ریلی محصولات از74هزار و 168 تن که در سال 84 به ثبت  رسیده بود به 82 هزار و177تن افزایش یافت که رشد 11درصدی را نشان می دهد.
وی افزود: از مجموع تناژ حمل شده ، 58 هزار و 237  تن به مقصد مشتریان صادر شدکه نسبت به آخرین رکورد صادراتی که در فروردین ماه 93 ثبت گردیده به میزان 5 درصد رشد داشته است.
رییس واحد راه آهن شرکت فولادمبارکه در پایان کسب این رکورد را حاصل تلاش، همدلی و تعهد جمعی همکاران در واحد های خطوط نهایی نورد گرم و سرد، برنامه ریزی و کنترل حمل محصولات، صادرات و فروش داخلی و همچنین واحد انباشت و برداشت و همکاری شرکتهای ریلی و راه آهن جمهوری اسلامی ایران دانست، و از همه این عزیزان تشکر و قدردانی نمود.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد