سایر

کمانی مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی شد

کمانی مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی شد
خبرگزاری تخصصی معدن- مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی منصوب شد.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری تخصصی معدن- مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی منصوب شد.
به گزارش معدن نیوز به نقل از اداره ارتباطات سازمان مدیریت صنعتی محمود کمانی بر کرسی  مدیر عاملی این سازمان نشست.
سازمان مدیریت صنعتی با سابقه بیش از نیم قرن و با ماموریت کمک به توسعه ظرفیت مدیریت کشور و تحول و بهسازی سازمان ها به فعالیتهای آموزشی ، مشاوره ای و تحقیقاتی  می پردازد.
کمک به سازمان های دولتی و خصوصی به منظور بهبود سیستم ها و روش های مدیریت و افزایش کارایی از طریق اجرای برنامه های مناسب آموزشی از اهداف اساسی این سازمان محسوب می شود.
گفتنی است کمانی دانش آموخته مهندسی الکترونیک از دانشگاه علم وصنعت و نیز کارشناسی ارشد مهندسی هسته ای دانشگاه صنعتی امیر کبیر است.
از سوابق اجرایی وی می توان به مدیریت اداره کل فرستنده های رادیویی و همچنین مدیریت اداره کل ارتباطات زمینی و ماهواره ای سازمان صدا و سیما اشاره کرد.
وی همچنین ریاست هیئت مدیره شرکت گسترش انرژی  نوین وابسته به سازمان گسترش و فعال در زمینه ساخت نیروگاههای هسته ای  ، عضویت در هیئت امنای موسسه مطالعات بهره وری و منابع انسانی ، عضویت در هیئت مدیره گروه خودرو سازی سایپا وریاست شورای سیاستگذاری مراکز آموزش سازمان گسترش را در کارنامه سوابق شغلی خود دارد.
از سوابق علمی وی نیز می توان به راه اندازی ماهواره آسیاست به عنوان سیگنال رسانی رزرو ایستگاه های رادیویی و تلویزیونی سراسر کشور ، مدیریت بیش از 50 پروژه تحقیقاتی در زمینه برودکست ، آی تی ، فیبرنوری و تجهیزات ماهواره ای ( که منجر به داخلی سازی این تجهیزات گردید ) ، ریاست شورای سیاستگذاری کانون ایده ها ی صنعتی سازمان گسترش و ارائه مقاله در سمینارهای تخصصی مدیریت و منابع انسانی اشاره کرد.
 لازم به ذکر است محمود کمانی پیش از این معاونت منابع انسانی و پشتیبانی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ( ایدرو ) را بر عهده داشته است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد