- نوشته شده توسط:
-
شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۳:۳۸:۰۷ PM
-
۱۵۹۶ بازديد
-
چاپ
پایگاه خبری معدن نیوز-کارشناس خرید قطعات یدکی ساخت داخل از بومی سازی تعدادی قطعات wedge (slide cramp alloy) واحد تکمیل نورد گرم خبر داد و گفت: این قطعات در داخل تجهیز مندریل به کار گرفته می شوند و دارای حساسیت بالایی هستند که تعداد چهار عدد از این قطعات در مدت زمان پنج ماه ساخته شده اند و در حال حاضر در تجهیز مربوطه مونتاژ و به کار گرفته شده اند و دارای کارکرد مناسب می باشند.
پایگاه خبری معدن نیوز-کارشناس خرید قطعات یدکی ساخت داخل از بومی سازی تعدادی قطعات wedge (slide cramp alloy) واحد تکمیل نورد گرم خبر داد و گفت: این قطعات در داخل تجهیز مندریل به کار گرفته می شوند و دارای حساسیت بالایی هستند که تعداد چهار عدد از این قطعات در مدت زمان پنج ماه ساخته شده اند و در حال حاضر در تجهیز مربوطه مونتاژ و به کار گرفته شده اند و دارای کارکرد مناسب می باشند.
به گزارش معدن نیوز میثم آقا ابراهیمیان افزود: برای بومی سازی این قطعات ابتدا اطلاعات لازم از نوع آلیاژ (منگنز ، برنز) از منابع مختلف استخراج و با تحقیقات گسترده و بکارگیری از نیروهای مجرب و گرد آوری اطلاعات نرم افزاری و ساخت قطعات بصورت نمونه های آزمایشگاهی در اشل های مختلف نمودیم که با بررسی و انجام تستهای مختلف و صرف زمان و هزینه ، بحمد ا... موفق به تولید قطعات از روش فورج با خواص مکانیکی و شیمیایی مطابق با استاندارد در داخل کشور برای اولین بار شدیم.
وی تصریح نمود: این قطعات پس از ماشینکاری بدون هیچگونه مغایرت ابعادی و آزمایشگاهی توسط شرکت روهین تابان سپاهان ساخته و تحویل شرکت فولاد مبارکه گردید.
کارشناس خرید قطعات یدکی ساخت داخل در ادامه با اشاره به مزیتهای ساخت این قطعات گفت: ساخت این قطعات از خروج مبلغ قابل توجهی ارز از کشور جلوگیری به عمل آورده است و علاوه بر این دانش فنی بومی سازی این قطعات و صرفه جویی در هزینه و زمان ساخت و تحویل نیز از دیگر مزیتهای این پروژه به شمار می آید.
ایشان در پایان از مدیریت خرید قطعات یدکی، ناحیه نوردگرم و تعمیرگاه مرکزی، کارشناسان واحدهای مربوطه و شرکت روهین تابان سپاهان که در به ثمر رسیدن این پروژه همکاری نمودند تشکر و قدردانی نمود.
shortlink:
https://www.madannews.ir/Fa/News/11644
تا کنون هیچ نظری ارسال نشده است ...