اخبار استان ها

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران:

پایگاه خبری معدن نیوز-بخش خصوصی آمادگی دارد متولی بحث ایمنی در محیط کار باشد

پایگاه خبری معدن نیوز-بخش خصوصی آمادگی دارد متولی بحث ایمنی در محیط کار باشد
رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: بخش خصوصی آمادگی دارد تا در بحث ایمنی محیط کار ورود پیدا کند.
  بزرگنمايي:

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: بخش خصوصی آمادگی دارد تا در بحث ایمنی محیط کار ورود پیدا کند.
به گزارش معدن نیوز از روبط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان؛ سیدعبدالوهاب سهل آبادی در جشنواره برترین های ایمنی استان اصفهان که با حضور مدیران و کارفرمایان واحدهای برتر ایمنی، مسوولان ایمنی نمونه استان و بازرسان کار برتر استان برگزار شد، گفت: بخش خصوصی آمادگی ورود به مباحث ایمنی را دارد، تفویض اختیارات لازم انجام شود، ما امکاناتی را فراهم می کنیم و آموزش از سوی اداره کار هم افزایش پیدا کند.
سهل آبادی در ادامه با ابراز تشکر از زحمات کارگران گفت: تلاش همزمان کارگران و کارفرمایان است که چرخ اقتصاد را می چرخاند و در صورت بروز مشکل برای هر کدام، کار و تولید با مشکل روبرو می شود.
وی با بیان اینکه هزینه های درمان بسیار بیشتر از حقوق ماهانه کارگران است، تصریح کرد: این قشر توان پرداخت این هزینه های بالا را ندارد و هزینه های درمانی دهان و دندان به حدی است که خیلی از کارگران از مراجعه به دندان پزشک پشیمان می شوند.
وی در خصوص ایمنی محیط کار گفت: حتی اگر کارفرمایان همه موارد ایمنی را در اختیار کارگر بگذارند و کارگران هم قوانین ایمنی را رعایت کنند، وقتی ذهن کارگر با مشکلات و هزینه های بالای زندگی درگیر باشد، چگونه می توان از امنیت او پشت دستگاه ها مطمئن بود؟
رییس کانون انجمن های صنفی کارفرمایان استان اصفهان با بیان اینکه دین کارفرمایان به مردم، ایجاد اشتغال است، عنوان کرد: مگر جوان ما با مدرک لیسانس و فوق لیسانس چه گناهی کرده است که باید بیکار باشد؟
سهل آبادی تاکید کرد: ما برای همکاری با دولت کوتاه نمی آییم و علاوه بر نمایندگی کارفرمایان، خود را نماینده کارگران هم می دانیم و از حق آنها دفاع می کنیم که رسالت ما دفاع از این فرشتگان خوب خداست.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد