فولاد و آهن

رکورد کیفی در واحد تمپرمیل:

کسب رکورد کیفی تولید در واحد تمپرمیل ناحیه نورد سرد

کسب رکورد کیفی تولید در واحد تمپرمیل ناحیه نورد سرد
پایگاه خبری معدن نیوز-با همراهی و همت پرسنل تلاشگر واحد تمپر میل نورد سرد دستیابی به رکورد کیفی تولید ۹۹/۹۵ درصد در اسفند ماه ۹۲ محقق گردید .
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز-با همراهی و همت پرسنل تلاشگر واحد تمپر میل نورد سرد دستیابی به رکورد کیفی تولید 99/95 درصد در اسفند ماه 92  محقق گردید .
به گزارش معدن نیوز عبدالرحیم صادقی رییس واحدهای اسکین پاس و تمپرمیل ناحیه نورد سرد با اعلام این خبر گفت : کسب رکورد کیفی 99.95 درصد در واحد تمپرمیل در اسفند ماه 1392، حاصل تلاش، همدلی و همت کلیه کارکنان این واحد می باشد که امید است این روند بهبود کیفیت در ماه های آتی نیز ادامه یابد .
وی در خصوص چگونگی دستیابی به این رکورد گفت : خط تمپرمیل از خطوط اصلی زنجیره تولید قلع اندود می باشد و نقش به سزایی در کیفیت محصولات قلع اندود ایفا می کند و این افزایش کیفیت مرهون انجام صحیح کنترل فرآیند و دستورالعملهای کاری ، انجام به موقع و با کیفیت تعمیرات ، ارتباط  موثر با خطوط  مجاور و واحد کنترل کیفی  نورد سرد می باشد .
رییس واحدهای اسکین پاس و تمپر میل ناحیه نورد سرد افزود : این موفقیت در راستای رویکرد ناحیه نورد سرد مبنی بر تولید کیفی بوده که با همکاری و همدلی پرسنل سختکوش این واحد ، پارامتر های فنی تعیین و بصورت on-line تحت کنترل و نظارت قرار گرفت، ضمن اینکه عوامل ایجاد عیوب شناسایی و با تلاش همکاران نسبت به رفع آن اقدام، تحت کنترل و به حد اقل ممکن رسید .
عبد الرحیم صادقی رییس واحدهای اسکین پاس و تمپرمیل از مساعدت صمیمانه مدیریت ناحیه نورد سرد، مدیریت محصولات پوشش دار، پرسنل واحد تمپر میل، گروه فنی نورد سرد ، واحد های قلع اندود و کنترل کیفی به خاطر کسب این رکورد، تقدیر و تشکر نمود .
 



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد