فولاد و آهن

خطوط نهایی نورد سرد:

کسب رکورد تولید سالانه خطوط نهایی نورد سرد

کسب رکورد تولید سالانه خطوط نهایی نورد سرد
پایگاه خبری معدن نیوز-رییس واحد خطوط نهایی نورد سرد از کسب رکورد تولید سالانه و افزایش ۶ درصدی تولید در خط اصلاح ورق شماره ۱ واحد خطوط نهایی نورد سرد خبر داد.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز-رییس واحد خطوط نهایی نورد سرد از کسب رکورد تولید سالانه و افزایش 6 درصدی تولید در خط اصلاح ورق  شماره 1 واحد خطوط نهایی نورد سرد خبر داد.
به گزارش معدن نیوز وی در دامه گفت: با تلاش و همت همکاران سخت کوش واحد خطوط نهایی ناحیه نورد سرد، رکورد جدید تولید سالانه در خط اصلاح ورق شماره یک، به میزان 208 هزار و 770 تن در سال 92 13 و عبور از ظرفیت اسمی 200 هزار تن درسال به ثبت رسید که نسبت به  رکورد قبلی  که در سال 89 و به میزان 196 هزار و 799 تن بدست آمده بود 6 درصد رشد را نشان می دهد.
مظاهری این موفقیت را به همه همکاران تبریک گفت و ازحمایت های مدیریت ناحیه، کارکنان تلاشگر تولید و تعمیرات واحد، دفاتر فنی تولید و تعمیرات، برنامه ریزی تولید و کنترل کیفی که در کسب این رکورد همکاری نمودند تقدیر وتشکر کرد و اظهار امید واری نمود در سایه حق تعالی و با تلاش و کوشش بیشتر کارکنان بتوانیم درآینده بازهم شاهد رکورد های کیفی ، کمی و بهره وری بیشتردر واحد باشیم .
 



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد