آلومینیوم و مس

عرضه انواع شمش و بیلت سه تولیدکننده آلومینیوم کشور

عرضه انواع شمش و بیلت سه تولیدکننده آلومینیوم کشور
پایگاه خبری معدن نیوز-روز سه شنبه ۲۰ اسفندماه، تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران شاهد عرضه انواع شمش و بیلت سه تولیدکننده عمده آلومینیوم کشور است.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز-روز سه شنبه 20 اسفندماه، تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران شاهد عرضه انواع شمش و بیلت سه تولیدکننده عمده آلومینیوم کشور است.
به گزارش معدن نیوز در این روز  و در تالار محصولات صنعتی و معدنی، در صورت تقاضا، شرکت آلومینیوم هرمزگان (هرمزال) 4500 تن شمش هزارپوندی 99.7، 4 هزار تن شمش هزارپوندی 99.5 و 5 هزار تن شمش هزارپوندی 99.25 را به صورت نسیه راهی تالار معاملات می کند. این شرکت همچنین، 100 تن شمش هزارپوندی 99.25 را به صورت نقد عرضه می کند. شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) نیز با 3700 تن انواع بیلت و 2260 تن انواع شمش آلیاژی در تالار معاملات حضور می یابد. علاوه بر این، 100 تن شمش هزارپوندی 99.97 شرکت آلومینیوم المهدی به قیمت پایه 58 هزار و 700 ریال و به صورت نسیه عرضه می شود.
شایان ذکر است، شرکت فولاد خوزستان، در حالی 30 هزار تن تختال C را به صورت سلف و به قیمت پایه 15 هزار ریال در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می کند که در صورت استقبال مشتریان 100 هزار تن دیگر به این حجم افزوده می شود.
این گزارش حاکی است، شرکت نفت جی در صورت تقاضا،  با 50 هزار تن قیر 6070 و 30 هزار تن قیر 85100 به قیمت 512 دلار در هر تن برای هر دو محصول در تالار صادراتی حضور می یابد. از دیگر محصولات عرضه شده این شرکت در این روز می توان به 3 هزار تن قیر MC250 اشاره کرد.
علاوه بر این، 7600 تن انواع قیر شرکت های آذر دوام یول، آذربام عایق کار، توسعه کروس انرژی،  عایق بام باستان، فومن شیمی گستر و مهر پارسیان در تالار مذکور عرضه می شود.
گفتنی است، تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی نیز شاهد عرضه 27 گرید مواد پلیمری مجتمع های پتروشیمی اروند، ایلام، آبادان، بندرامام، پلی نار، تندگویان، جم، رجال، شازند، غدیر، لاله، مهر و شرکت پلیمر کرمانشاه است. از جمله مواد پلیمری عرضه شده در این روز می توان به انواع PVC، پلی اتیلن، پلی پروپیلن نساجی، پلی اتیلن ترفتالات، SBR، پلی اتیلن سنگین و پلی اتیلن سبک اشاره کرد.
شرکت های پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت تبریز و پالایش نفت شازند اراک نیز به ترتیب با 8 هزار لوب کات ، 7750 تن وکیوم باتوم و 1200 تن گوگرد کلوخه در تالار مذکور حضور می یابند.
در گروه قیر نیز 23 هزار تن انواع قیر شرکت نفت جی عرضه را تجربه می کند.
براساس این گزارش، در این روز و در تالار محصولات کشاورزی، 15 تن کنجاله سویا پرک برزیل عرضه می شود. علاوه بر این، 10 تن جودامی قزاقستان به همراه 442 تن عدس متوسط و 218 تن نخود متوسط متوسط کانادا راهی تالار معاملات می شود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد