ورزش بنگاه ها

محمدرضا کافی مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان شد

محمدرضا کافی مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان شد
پایگاه خبری معدن نیوز- رئیس هیئت‌ مدیره باشگاه مس کرمان با اعلام پذیرش استعفای «سیدامجد مسعودزاده» مدیرعامل باشگاه مس کرمان، از انتصاب «محمدرضا کافی» به مدیرعاملی این باشگاه خبر داد.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز، محمود اخلاقی در این‌باره گفت: «هیئت‌مدیره باشگاه مس کرمان با بررسی شرایط کلی این باشگاه، در نهایت پس از پذیرش استعفای سیدامجد مسعودزاده از مدیرعاملی باشگاه مس کرمان، محمدرضا کافی را به‌عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه منصوب کرد.»

مسعودزاده چندی پیش، پس از نتایج تیم فوتبال مس از سمت خود استعفا داده بود که در نهایت این استعفا با پذیرش اعضای هیأت‌مدیره باشگاه مس روبه‌رو شد.

«محمدرضا کافی» مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان، متولد 22 اسفندماه 1355 در تهران است که در سال‌های اخیر در بخش مدیریت ورزشی شرکت مس حضور داشته است. وی که سابقه حضور در بخش‌های مختلف اداری شرکت مس را دارد، از دوسال قبل مدیرعاملی باشگاه مس سونگون را بر عهده داشته است. کافی فصل پیش به‌همراه تیم فوتسال مس سونگون، عنوان سومی رقابت‌های لیگ برتر کشور را کسب کرد و در فصل جاری موفق شد این تیم را در رقابت‌های سخت لیگ برتر فوتسال کشور به عنوان قهرمانی برساند و تیم فوتسال مس سونگون با صعود به لیگ قهرمانان آسیا، نماینده کشورمان در آسیا شود. باشگاه مس سونگون در سال‌های اخیر یکی از باشگاه‌های موفق ورزش مس محسوب می‌شد که با انتصاب محمدرضا کافی در سمت مدیرعاملی باشگاه مس کرمان، این امید می‌رود که موفقیت‌های این مدیر جوان و باانگیزه در باشگاه مس سونگون، در باشگاه مس کرمان نیز تداوم یابد.

همچنین، استعفای «احمد نخعی» از سمت سرمربی‌گری تیم مس کرمان، پس از معرفی رسمی مدیرعامل باشگاه مس، توسط وی بررسی و نتیجه آن اعلام خواهد شد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد