فولاد و آهن

با راه اندازی پروژه نی ریز؛

تکنولوژی PERED بعنوان شاهکار صنعت فولاد شناخته و تثبیت شده است

تکنولوژی PERED بعنوان شاهکار صنعت فولاد شناخته و تثبیت شده است
پایگاه خبری معدن نیوز- مدیر شعبه ایران شرکت MME از آغاز تولید آهن اسفنجی در سومین واحد احیا مستقیم به روش ایرانی PERED خبر داد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، حسن کرباسچی با اعلام این خبر افزود: این پروژه که در منطقه نی ریز واقع در استان فارس قرار دارد با ظرفیت 800 هزار تن آهن اسفنجی در سال ، با سرمایه گذاری مشترک ایمیدرو و شرکت سرمایه گذاری غدیر بزودی افتتاح خواهد شد. شرکت های بین المللی فولاد تکنیک بعنوان پیمانکار و MME صاحب تکنولوژی PERED به همراه شرکت تارا طرح (مشاور طرح) در احداث این پروژه حضور داشته اند.

وی خاطر نشان کرد: سومین طرح PERED در حالی به بهره برداری رسیده که دو پروژه ی شادگان و میانه که با همین تکنولوژی در سال جاری افتتاح شده اند، هم اکنون در حد ظرفیت اسمی در حال تولید می باشند.

کرباسچی اظهار داشت: رسیدن به این میزان تولید با مشخصات کیفی مطلوب ، در مدت زمان کوتاهی که از آغاز بکار واحد های پرد می گذرد (در مقایسه با سایر روش ها) دستاورد بزرگی برای متخصصان صنعت فولاد کشور محسوب می شود. هم اکنون با راه اندازی سومین پروژه ی استانی با استفاده از این روش، تکنولوژی PERED بعنوان شاهکار صنعت فولاد شناخته و تثبیت شده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد