معدن

با صدور بیانیه ای صورت گرفت؛

تشکر محمد شریعتمداری از اعتماد رییس جمهوری و حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی

تشکر محمد شریعتمداری از اعتماد رییس جمهوری و حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی
پایگاه خبری معدن نیوز- محمد شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت با انتشار متنی از اعتماد ریاست جمهوری و حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی تشکر و قدردانی کرد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز محمد شریعتمداری با صدور پیامی اعتماد دکتر حسن روحانی در انتخاب وی به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت و اعلام حمایت نمایندگان از برنامه پیشنهادی را نشانه آغاز همکاری همدلانه و مسئولانه میان نمایندگان دولت در بخش صنعت و معدن و تجارت با نمایندگان ملت دانست.
در متن تشکر محمد شریعتمداری آمده است: اینجانب فرصت مغتنم ایجاد شده برای تعامل با نمایندگان محترم مجلس در جریان ارایه برنامه پیشنهادی در صحن و کمیسیون ‌های مختلف و همچنین حمایت حداکثری نمایندگان شریف ملت را برای خود موهبتی الهی می‌دانم و در پاسخ آن خدا را شاکرم و از این بزرگواران متواضعانه تقدیر و تشکر می‌کنم.
بی‌تردید اعتماد مومنانه برادران و خواهران گرامی در مجلس در تداوم اعتمادی است که رئیس جمهور ملت به اینجانب داشته‌اند و من خود را در قبال توجه و مرحمتی که از همه بزرگواران در دولت و مجلس دیده‌ام، مسئول و متعهد می‌دانم.
رجاء واثق دارم که در سایه این همدلی و همراهی می‌توانیم سرعت توسعه در کشور را در سایه دستیابی به آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی تسریع کرده و فرآیند آن را تسهیل نماییم. 
ضمن قدردانی مجدد از همه نمایندگانی که در اثناء ارایه برنامه، اعتماد خود را از اینجانب و همکاران و برنامه‌هایم دریغ نکرده‌اند، تاکید می‌کنم که ان‌شاء الله بنده و همکارانم تمام اهتمام خود را برای تحقق مسئولانه آنچه متعهده شده‌ایم در قبال ملت شریف ایران به کار خواهیم بست و برای توفیق ضمن توکل بر خداوند منان، به دعای خیر شما نیازمندیم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد