سایر

دکتر روحانی در مجلس شورای اسلامی:

قدردان زحمات مهندس نعمت زاده هستیم

قدردان زحمات مهندس نعمت زاده هستیم
پایگاه خبری معدن نیوز-رییس جمهور روحانی با قدردانی از زحمات مهندس نعمت زاده گفت: ایشان فعالانه برای صنعت و معادن کشور زحمت کشید و خدمات زیادی را انجام داد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز دکتر حسن روحانی در مراسم معرفی وزرای کابینه دوازدهم در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از زحمات مهندس نعمت زاده به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت یازدهم، اظهار کرد: این جمله ای که می گویند مهندس نعمت زاده پدر علم صنعت در ایران است، خیلی نادرست نیست. وی شخصیتی است که واقعاً در زمینه صنعت فعال بوده است.
 وی مهندس نعمت زاده "شیخ الوزراء" دولت یازدهم معرفی کرد و گفت: ایشان در عین حال همواره فعال بود و برای بازدید، افتتتاح و جلسات مختلف با انرژی هر چه تمام تر در شهرستان‌ها حضور می‌یافت.
دکتر روحانی با قدردانی از زحمات مهندس نعمت زاده عنوان کرد: ایشان فعالانه برای صنعت و معادن کشور زحمت کشید و خدمات زیادی را انجام داد که همین موضوع ساخت خودرو با مشارکت و سرمایه خارجی یک نمونه بی‌نظیر در کشور بود که باعث ورود فناوری روز دنیا به کشور شد و کارهای مهمی را در بخش‌های مختلف دیگر نیز انجام داد.
رییس جمهور با تأکید بر این موضوع که ما همان خودرویی را تولید می‌کنیم که همزمان در اروپا تولید و عرضه می‌شود، افزود: برای اولین بار 30 درصد این گونه محصولات به خارج از کشور صادر می‌شود، این بدان معنا است که خودرو تولید ایران در خیابان‌های اروپا حرکت می‌کند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد