معدن

در همایش معرفی شرکت های برتر ایران؛

میدکو به عنوان شرکت برتر صادرات گرا معرفی شد

میدکو به عنوان شرکت برتر صادرات گرا معرفی شد
پایگاه خبری معدن نیوز- در بیستمین دوره همایش معرفی شرکت های برتر ایران (IMI-۱۰۰) میدکو عنوان شرکت برتر صادرات گرا را به خواد اختصاص داد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، در بیستمین دوره همایش معرفی 100 شرکت برتر ایران (IMI100) که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، برگزار گردید، هلدینگ میدکو در بین ٥٠٠ شرکت بزرگ ایران، عنوان "شرکت برتر صادرات گرا" را به خود اختصاص داد.

میدکو علاوه بر رتبه نهم در میان شرکت های برتر صادرات گرا، رتبه هشتادم را نیز براساس شاخص فروش/درآمد در میان 100 شرکت برتر کسب کرده است.

گفتنی است، 10 شرکت برتر صادراتگرا براساس "شاخص ترکیبی صادرات" مشخص می شوند. این شاخص از ترکیب سه شاخص صادرات، رشد صادرات و نسبت صادرات به فروش بدست می آید. بنابراین، شرکت هایی که در سال مالی 1395 صادرات داشته اند، براساس شاخص ترکیبی صادرات رتبه بندی شده اند و 10 شرکت اول فهرست، به عنوان شرکت های صادراتگر شناخته می شوند.

در بخشی از متن این تقدیرنامه آمده، برتری بنگاه های اقتصادی نتیجه بلند همتی و بالندگی مدیران و همراهی و همکاری و هم کوشی کارکنان است. بی تردید بنگاه های اقتصادی برتر، نقش کلیدی در ارزش آفرینی و تولید ثروت ملی دارند و پیشروان توسعه اقتصادی و پیشرفت کشور عزیزمان هستند.

در این مراسم میدکو لوح تقدیر شرکت برتر صادرات گرا را از شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت دریافت کرد.


   shortlink:  
اخبار مرتبط
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد